/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kamikker???????+
Fra : marchal
Vist : 2212 gange
230 point
Dato : 28-08-03 21:57

Hej..
Jeg brænder simpelthen efter at få fat i et par kamikker (originale).. Er der mon nogen som ved hvor man kan købe dem??
(Jeg har ledt over alt på nettet uden resultat!)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-08-03 22:00

JAMEN DEM KAN DU DA KØBE HER

http://www.aasiaat.gl/DANSK/dkameq/dkkamik.htm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-08-03 22:05

Eller her:
http://www.shoe4you.dk
Emesen.

Kommentar
Fra : marchal

Dato : 28-08-03 22:08

Tak tak.. lige netop de to sider har jeg også selv fundet!!

Den ene side er med børnekamikker og den anden er med lammeskindskamikker..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-08-03 22:11

Ok så vil jeg spørge en kollega i morgen - hvad er det specielt jeg skal spørge om.
Emesen.

Kommentar
Fra : marchal

Dato : 28-08-03 22:13

Jeg vil gerne have sælskindskamikker
(ja jeg ved det er synd og alt det der, men jeg tror ikke de laves (dem jeg vil have) i andet end sælskind)

Jeg bruger str. 37-38 i tilfælde af at han har nogle på lager

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 240 point
Dato : 28-08-03 22:13

Lidt mere om kamikker (hvor du måske kan skaffe dem)
* http://www.geocities.com/dko10966/skind.htm
Citat
Hvis du har nogle ældre grønlandske ting, der kunne trænge til at blive repareret, rengjort eller vedligeholdt, kan du henvende dig til mig på e-mail sarfaq@vip.cybercity.dk eller tlf: 38 88 86 94.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-08-03 22:16

OK så vil jeg forhøre mig i morgen.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : marchal

Dato : 28-08-03 22:20

Tak for svaret CLAN.
      Foreløbig siger jeg mange tak for dit svar.. jeg kan af gode grunde (klokken er mange og butikken er lukket) ikke fortælle dig hvor godt dit svar er, men tusind tak alligevel!!!
Mvh.

Kommentar
Fra : marchal

Dato : 28-08-03 22:23

Hej Emesen..
Det er min kæreste som normalt besøger denne side, så jeg ved ikke hvordan det fungerer..
Svarer du mig kun fordi du får point for det? (det lød ubehøvlet undskyld) Eller kunne jeg bede dig vende tilbage imorgen alligevel?? (Jeg vil virkelig gerne have de kamikker!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-08-03 22:24

Hej Marchal,
Det er synde der ikke er en "fortryd-knap", jeg syntes du lukkede og slukkede lidt hurtigt
1000-tak for points... og jeg søger da videre på nettet. Skal nok bringe det her, hvis der dukker mere op.
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-08-03 22:33

Prøv evt. også Det Grønlandske Hus i Odense http://www.dgh-odense.dk de har også en lille butik http://www.dgh-odense.dk/butik.htm om ikke andet, så kan de med garanti henvise til flere.

Kommentar
Fra : marchal

Dato : 28-08-03 22:40

Hej Clan
Tak TAk!!! Det var sødt af dig!
Jeg prøver i morgen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-08-03 08:21

Du kan også prøve her i Grønlænderhuset:
http://www.sumut.dk/
Min kollega siger, at hvis de ikke har dem, så kan de fremstille dem.
Emesen.

Kommentar
Fra : ajna

Dato : 10-03-04 10:43

Jeg har fået et par kamikker til min søn, der er 1/4 grønlænder...men de er først til når han er 1 år. Han skal døbes om 2 uger og vi vil gerne have nogle han kan passe nu. ALtså nogle lige så flotte med sælskind og brodering....jeg har prøvet det grønlandske hus.... er der nogle som fandt et sted???
Hilsen Anja