/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Chks filer
Fra : bayern
Vist : 331 gange
35 point
Dato : 26-08-03 14:36

Jeg har 2 gange oplevet xp er frosset og er genstarte selv. desværre har den hvergang synes det kunne være sjovt at slette en hel HD og konvertere alle filerne om til Chks filer. Jeg har ikke kunne genskabe disse filer, men kan man OVERHOVEDET det?

Bayern

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 14:45

jeg tror du mener ntfs fil system,ja det kan du godt fra fat og fat32 til ntfs
åben >start hjæl og support og skriv ntfs i søgebjælken,.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 14:47

start>hjælp og support

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 26-08-03 14:59

Øhh, mener du ikke chk filer, hvis ja og den laver en hel HD om til den slags filer, er der noget rivende galt, men så må den også ha´kørt en chkdsk forinden?
File0000.chk). er det sådan nogen her

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 15:00

kig under (når ud har lavet søgningen)>Vælge mellem NTFS, FAT og FAT32

Kommentar
Fra : bayern

Dato : 26-08-03 15:01

Hej Lengberg

Ja lige netop.. min fejl sorry...

Ja sådanne kommer der nogle stykker engang imellem, men det er sket 2 gange den har konverteret hele disken, og så ligger der altså ret mange af de filer.. kan de reddes?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-08-03 15:05

nååååååå,jeg misforstod.

Manse9933

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 45 point
Dato : 26-08-03 15:12

Nej, de er lost, de er kun til at slette, du kan læse lidt om det her:
http://www.anonser.dk/chk-filer.htm
Som det aller første ville jeg få tjekket computeren her: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
og tag alle de scanninger du kan.
Derefter køre en komplet chkdsk, det kan du gøre ved at at højreklikke på c-drevet i Denne computer
Hilsen> lengberg

Godkendelse af svar
Fra : bayern

Dato : 26-08-03 15:15

Tak for svaret lengberg.

Jeg tænkte jo nok de var lost, men man kunne jo aldrig vide.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 26-08-03 15:19

Manse- det sker jo for os genier engang imellem, orv mand ka´vi komme til :->

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 26-08-03 15:22

bayern> velbekomme