/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Outlook
Fra : AnnLou
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 24-08-03 21:01

Hej,

Jeg har haft problemer med Outlook i to dage. Jeg får en fejl besked der lyder:

The host xxxxxxx.com' could not be found. Please verify that you have entered the server name correctly. Account: xxxxxxx.com', Server: xxxxxx.com', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 11004, Error Number: 0x800CCC0D

Er der noget jeg kan gøre for at få min mail-adr. til at fungere igen, eller er det et problem med serveren?

Tak for hjælpen, Ann Lou

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-03 21:17

Den er vel ikke fyldt op.
Du kan tilgå din mailbox via din browser og se hvad der ligger.
Er det tdc så http://www.mail.dk
indsæt e-mail adresse og dit password
Emesen.

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-03 22:26

Det er ikke din mailbox, der er fyldt op - det ville give en anden fejl. Nej, fejlen kan ligge 3 steder: Noget er gået galt i din opsætning ( prøv at gå ind i outlooks indstillinger, vælg "konti" og den konto du bruger - åben den og check efter, at din indstilling er korrekt i forhold til din udbyder. En anden ting er, om du har forbindelse til nettet - det er let testet: Åben explorer og check, om internetforbindelsen er connected - virker den, skulle din mailforbindelse også virke. Endelig kan det skyldes, at du ikke kan få fat i din udbyder: Serveren kan være midlertidigt lukket (f.eks. pga. virus/ormeangreb - eller din aftalt forbindelse ikke duer mere (har du betalt, eller sådan noget ?)

Mvh Erling

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 25-08-03 01:23

som erling skriver er det din opsætning der er noget galt med jeg ville kikke på smtp protocolen som der står i fejlmeddelsen.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 25-08-03 07:18

Annlou>vil du godt skrive lidt flere detaljer,for det der med com lyder ikke helt rigtigt i et mailprogram, der burde stå noget med pop3, prøv at læs her:
http://support.microsoft.com/?kbid=813514

Godkendelse af svar
Fra : AnnLou

Dato : 25-08-03 12:54

Tak for svaret erling_l.