/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Fedtsugning af ankler
Fra : frkbille
Vist : 1378 gange
100 point
Dato : 24-08-03 15:33

Er der nogen som har nogen kendskab til fedtsugning af ankler?

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 24-08-03 15:45

Det kan gøres på Frederiksborg Klinikken.
Pris 12.000,-

Se mere her:
http://www.frederiksborgklinikken.dk/priser.php

/VMEK

Kommentar
Fra : frkbille

Dato : 24-08-03 16:00

Jeg har fundet en massere steder hvor jeg kan få fedtsugningen foretaget, men ikke hvordan resultatet bliver. Er der nogen som har noget erfaring med dette? ..og som måske kan anbefale et sted?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-03 23:03

Har du 'tykke' ankler kunne det jo også være 'vand'? Er det fordi du har 'fede' ankler, du spørger?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : frkbille

Dato : 25-08-03 14:44

Mine ankler har også tendens til at hæve, men det er fordi jeg har "fede" ankler. De ben på hver side der burde gå ud i en spids, er plan med huden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-03 21:14

frkbille -> Sådan er vi så forskelligt byggede og det er der ikke noget at gøre ved. Har du 'vand' i anklerne; er mit bedste råd at sove med benene lidt oppe i forhold til resten af kroppen om natten. Det kan få hævelsen til at lægge sig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frkbille

Dato : 25-08-03 21:31

Jeg både sover med benene oppe og tager fodbad hvis de hæver, men problemet generelt er at de er "fede" 8også når de ikke er hævet...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-03 21:55

Jamen, så er det som os andre der har 'skavanker' : Surt.., men vær glad for du ellers er sund og rask

Jeg ser heller ikke for godt ud !

</MOLOKYLE>