/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Vital Animin!
Fra : sabrina
Vist : 3507 gange
50 point
Dato : 07-01-02 17:52

Hej NG.

Nu har jeg fået købt en bøtte på 500 g Vital animin til en Berner sennenhvalp på 8½ uge - den sødeste :)
Jeg giver min hund, Victor, tørfoder. Nu har jeg fået et problem, hvordan kan jeg få min hund til at spise pulveret??? Det gør han jo ikke hvis jeg bare tilsætter ½ måleskefuld i tørfoderet det falder jo til bunden.

Hilsen Sabrina

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-02 17:58

Hej Sabrina
Tilykke med Hunden
Kan du ikke blande pulveret sammen med lidt leverpostej
så skal den nok spise det
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 18:54

Hej.

Har du prøvet ???
- min hund æder pulveret som var det slik ).

Ellers kan du evt. tilsætte en lille smule vand til foderet, hvor du så
opløser pulveret. Ellers vil vapsen nok sætte pris på en lille smule
leverpostej med pulveret mast ind i ... (eller andet fra aftensbordet).

Hilsen
Carina

- - -
Min hund:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 17:52

"sabrina" <sabrina.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Uek_7.15189$Zm5.1400239@news000.worldonline.dk...
> Hej NG.
>
Nu har jeg fået et problem,
> hvordan kan jeg få min hund til at spise pulveret??? Det gør han jo
ikke
> hvis jeg bare tilsætter ½ måleskefuld i tørfoderet det falder jo til
> bunden.

Ja her i huset plejer både Vital Animin og også Artroflex da Sandra
fik det at blive rørt i kærnemælk eller andet surmælksprodukt som
hvalpen/hunden jo bestemt har godt af .. og så glider det ned uden
besvær ... mvh Ami

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 18:02

Jeg hælder lidt olivenolie ud over og ryster det hele sammen og alt bliver
spist på den måde

sabrina <sabrina.news@kandu.dk> wrote in message
news:Uek_7.15189$Zm5.1400239@news000.worldonline.dk...
> Hej NG.
>
> Nu har jeg fået købt en bøtte på 500 g Vital animin til en Berner
> sennenhvalp på 8½ uge - den sødeste :)
> Jeg giver min hund, Victor, tørfoder. Nu har jeg fået et problem,
> hvordan kan jeg få min hund til at spise pulveret??? Det gør han jo ikke
> hvis jeg bare tilsætter ½ måleskefuld i tørfoderet det falder jo til
> bunden.
>
> Hilsen Sabrina
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-01-02 20:28

"Malle-brok" <malle-brok@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:a1cjj6$pp0$1@sunsite.dk...

> Har du prøvet ???
> - min hund æder pulveret som var det slik ).

Hvorfor kommer dette ikke bagpå mig ?
Husk blot at kigge efter næste gang når I deler madpakken ude på sporet at
du ikke får pulveret i stedet for

Vital Animin er forresten også godt til mennesker. Vores gamle
brugshundeformand i klubben havde på et tidspunkt problemer med "mus i
knæet" og efter at have forsøgt alverdens ting uden held sagde jeg til han
at han skulle tage en theskefuld af Lesko´s Animin i en uge.

Jeg sagde det egentlig lidt i spøg og havde ikke regnet med at Børge tog det
alvorlig men ugen efter kom Børge springende ud af bilen og sagde tak for
rådet for nu døjede han ikke længere med "mus i knæet".

Men hvorfor ikke ?. Det er jo på ingen måde giftig, så prøv at tage en
skefuld dem af Jer der døjer med gigt.

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 09:05

> Vital Animin er forresten også godt til mennesker. Vores gamle
> brugshundeformand i klubben havde på et tidspunkt problemer med "mus i
> knæet" og efter at have forsøgt alverdens ting uden held sagde jeg til han
> at han skulle tage en theskefuld af Lesko´s Animin i en uge.
>
> Jeg sagde det egentlig lidt i spøg og havde ikke regnet med at Børge tog
det
> alvorlig men ugen efter kom Børge springende ud af bilen og sagde tak for
> rådet for nu døjede han ikke længere med "mus i knæet".
>
> Men hvorfor ikke ?. Det er jo på ingen måde giftig, så prøv at tage en
> skefuld dem af Jer der døjer med gigt.
> Venligst
> Finn Jensen

Nu må jeg lige spørge hvor lang tid gik der før det virkede på ham ? gik der
kun 1 uge ? og hvor meget tog han ?grunden til at jeg spørger er at min far
har gigt i håndledet !så det kunne være at jeg skulle prøve at overtale ham
til at prøve det , har du hørt om andre det har hjulpet på ?
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 09:51

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse
news:bFm_7.10297$aS.1573393@news010.worldonline.dk...
>
> "Malle-brok" <malle-brok@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:a1cjj6$pp0$1@sunsite.dk...
>
> Vital Animin er forresten også godt til mennesker. Vores gamle
> brugshundeformand i klubben havde på et tidspunkt problemer med "mus
i
> knæet" og efter at have forsøgt alverdens ting uden held sagde jeg
til han
> at han skulle tage en theskefuld af Lesko´s Animin i en uge.

Det skal da helt sikkert prøves .. sjovt jeg ikke har tænkt så langt
for jeg ved at artroflex som Sandra fik faktisk iflg dyrlægen også
havde god virkning på mennesker med gigt .. og det har jeg da stadig
en rest stående af .. den helt nye ubrudte artroflex som jeg købte
mellem jul og nytår er røget over til min veninde på Sjælland

mvh Ami

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 10:01

Tue, 8 Jan 2002 09:05:02 +0100, "Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> wrote:

>>Vital Animin er forresten også godt til mennesker. Vores gamle
>>brugshundeformand i klubben havde på et tidspunkt problemer med "mus i
>>knæet" og efter at have forsøgt alverdens ting uden held sagde jeg til han
>>at han skulle tage en theskefuld af Lesko´s Animin i en uge.

>Nu må jeg lige spørge hvor lang tid gik der før det virkede på ham ? gik der
>kun 1 uge ? og hvor meget tog han ?grunden til at jeg spørger er at min far
>har gigt i håndledet !så det kunne være at jeg skulle prøve at overtale ham
>til at prøve det , har du hørt om andre det har hjulpet på ?

Der findes Animin til mennesker.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 07.01.2002
-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 11:34

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:FKx_7.11676$aS.1608061@news010.worldonline.dk...
> Nu må jeg lige spørge hvor lang tid gik der før det virkede på ham ? gik
der
> kun 1 uge ? og hvor meget tog han ?grunden til at jeg spørger er at min
far
> har gigt i håndledet !så det kunne være at jeg skulle prøve at overtale
ham
> til at prøve det , har du hørt om andre det har hjulpet på ?

Han tog en theskefuld morgen, middag og aften.
Ugen efter jeg sagde det til ham hvar han sluppet af med "musen i knæet", så
ved han gik det en ugens tid.

Nej, jeg kender ikke til andre personer det har hjulpet, da det som sagt
blev sagt lidt i spøg til Børge, men det virkede i hvert fald på ham.

Men hos dyr virker det på alverdens ting vedr. knoglerne.

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : sabrina

Dato : 08-01-02 11:45

Hej NG.

Tak for de fine svar.
Jeg prøvede bare at give ham pulveret i tørfoderet, og ganske rigtigt - han spiste det som om det var slik ;) SÅ er jeg over det problem.
Men lige en lille ting mere:
Hvornår skifter hunde tænder?

MVH
Sabrina

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 11:48

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse
news:yWz_7.16514$Zm5.1447511@news000.worldonline.dk...

> Men hos dyr virker det på alverdens ting vedr. knoglerne.

Hvorfor tror du ikke det har samme virkning hos mennesker ..??

mvh Ami

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 12:51

Tue, 8 Jan 2002 11:34:15 +0100, Finn Jensen wrote:

KLIP...Animin

>Han tog en theskefuld morgen, middag og aften.
>Ugen efter jeg sagde det til ham hvar han sluppet af med "musen i knæet", så
>ved ham gik der en ugens tid.

Hvordan tog han det? I et eller andet?

>Men hos dyr virker det på alverdens ting vedr. knoglerne.

DET gør det!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 07.01.2002
-

Kommentar
Fra : sabrina

Dato : 08-01-02 14:37

Hvornår skifter hunde tænder?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-02 14:45

Hej igen Sabrina
Omkring 5 måneders alderen går hunde i gang med at skifte tænder (dog er det lidt individuelt). Når en hvalp er 6 måneder gammel, har den som regel sine blivende tænder.

overstående er fundet på dette link
http://www.dyrebrevkassen.dk/html/spoerg/svhund.html
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 14:17

Prøv at se skiløb ( Langrend) alle de Norske skiløber har på deres tøj
reklamer for Vital til mensker.

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:a1ebqs$73c$1@tux.netsite.dk...
>
> "Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse
> news:bFm_7.10297$aS.1573393@news010.worldonline.dk...
> >
> > "Malle-brok" <malle-brok@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> > news:a1cjj6$pp0$1@sunsite.dk...
> >
> > Vital Animin er forresten også godt til mennesker. Vores gamle
> > brugshundeformand i klubben havde på et tidspunkt problemer med "mus
> i
> > knæet" og efter at have forsøgt alverdens ting uden held sagde jeg
> til han
> > at han skulle tage en theskefuld af Lesko´s Animin i en uge.
>
> Det skal da helt sikkert prøves .. sjovt jeg ikke har tænkt så langt
> for jeg ved at artroflex som Sandra fik faktisk iflg dyrlægen også
> havde god virkning på mennesker med gigt .. og det har jeg da stadig
> en rest stående af .. den helt nye ubrudte artroflex som jeg købte
> mellem jul og nytår er røget over til min veninde på Sjælland
>
> mvh Ami
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 14:30

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:a1eilt$ckt$1@tux.netsite.dk...

> Hvorfor tror du ikke det har samme virkning hos mennesker ..??

Det tror jeg skam også det har. Jeg har blot ikke andre erfaringer med end
ham Børge har.

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 14:32

"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev i en meddelelse
news:dejl3u4msaehke37mqopr1e8mvit8i8f07@4ax.com...

>
> Hvordan tog han det? I et eller andet?

Han spiste det "rå" men skyllede efter med et glas vand. Men ellers kan det
vel bruges ligesom hos dyr?

> >Men hos dyr virker det på alverdens ting vedr. knoglerne.
>
> DET gør det!

Lidt ligesom kopattesalve kurer alverdens sår

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : sabrina

Dato : 08-01-02 15:16

Hej Brianí.

Tak for svaret.
Hvis man ikke gør noget ved hvalpebidning, forsvinder det så af sig selv???

Hilsen Sabrina

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 15:28

>
> Men hos dyr virker det på alverdens ting vedr. knoglerne.

ja min egen hund havde store problemer som lille valp med at han humpede
hvor jeg så senere fandt ud af at det er pga en brækket knogle i poten
"sesamknoglen"som jo nok stadig er brækket ,men for risikabelt at operere ud
,men da jeg begyndte med spormineraler forsvandt problemet ! og han har ikke
humpet siden de sidste 7-8 månneder så det virker helt sikkert på hunde
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 15:37

Tue, 8 Jan 2002 14:31:50 +0100, Finn Jensen wrote:
>"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev...

>>Hvordan tog han det? I et eller andet?

>Han spiste det "rå" men skyllede efter med et glas vand. Men ellers kan det
>vel bruges ligesom hos dyr?

>>>Men hos dyr virker det på alverdens ting vedr. knoglerne.

>>DET gør det!

>Lidt ligesom kopattesalve kurerer alverdens sår

Nej for det gør det ikke! En af mine hunde, sprang rundt
på sine gamle gigtsvage knogler som et forårskådt lam,
efter hun havde fået VitalAnimin i et par dage!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 07.01.2002
-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 15:31

Fam. Nielsen <epost.kim@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3c3af332$0$89093$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Prøv at se skiløb ( Langrend) alle de Norske skiløber har på deres tøj
> reklamer for Vital til mensker.
>
> "Er det så præcis det samme til mennesker eller er der tilsat vitaminer
eller bare en anden indpakning ? ved du noget om det ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 15:35

"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev i en meddelelse
news:9r0m3ucpejv420538lq0mftjbg02hrt9i7@4ax.com...

> Nej for det gør det ikke! En af mine hunde, sprang rundt
> på sine gamle gigtsvage knogler som et forårskådt lam,
> efter hun havde fået VitalAnimin i et par dage!

Ehmm...hvad har det med kopattesalve at gøre ?

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 15:45

Tue, 8 Jan 2002 15:35:09 +0100, Finn Jensen wrote:
>"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev...

>>Nej for det gør det ikke! En af mine hunde, sprang rundt
>>på sine gamle gigtsvage knogler som et forårskådt lam,
>>efter hun havde fået VitalAnimin i et par dage!

>Ehmm...hvad har det med kopattesalve at gøre ?

Ikke en prut.
Men kopattesalve kurerer ikke alle sår!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 07.01.2002
-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-02 16:21

"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev i en meddelelse
news:tc1m3u0obbi083qtboatie8cb4d9vqtrbv@4ax.com...

> Ikke en prut.
> Men kopattesalve kurerer ikke alle sår!

Naej, selvfølgelig ikke dem på sjælen

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : sabrina

Dato : 08-01-02 19:36

Hvis man ikke gør noget ved hvalpebidning, forsvinder det så af sig selv???

Kommentar
Fra : sabrina

Dato : 08-01-02 19:36

Hvis man ikke gør noget ved hvalpebidning, forsvinder det så af sig selv???

Kommentar
Fra : sabrina

Dato : 08-01-02 19:36

Hvis man ikke gør noget ved hvalpebidning, forsvinder det så af sig selv???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-01-02 22:16

Hej!

Min erfaring med Vital animin er at min hunde faktisk helst vil have deres
fodder, hvis det er drysset ovenpå. Så skidtet må jo smage godt!

VH
Janni

"sabrina" <sabrina.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Uek_7.15189$Zm5.1400239@news000.worldonline.dk...
> Hej NG.
>
> Nu har jeg fået købt en bøtte på 500 g Vital animin til en Berner
> sennenhvalp på 8½ uge - den sødeste :)
> Jeg giver min hund, Victor, tørfoder. Nu har jeg fået et problem,
> hvordan kan jeg få min hund til at spise pulveret??? Det gør han jo ikke
> hvis jeg bare tilsætter ½ måleskefuld i tørfoderet det falder jo til
> bunden.
>
> Hilsen Sabrina
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 00:26

Hejsa.
Det kan da være at jeg om nogle dage/uger kan komme med erfaringer ang
brug af vital animin til mennesker... begge mennesker her i huset døjer
nemlig med hhv knæ- og skulderskader (for Jan er det faktisk så slemt,
at han skal opereres om nogle måneder!).
Inspireret af Finn, vil vi nu begge gå i gang med en kur = 1 tsk hver
morgen... Første dose taget i dag - føj for katten, det smager ad H***
til... og dét har vi "tvangsindlagt" stakkels Sif til i nu flere måneder

Jeg vil vende tilbage her i ng med vores erfaringer om nogle uger...
Mvh Ann

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 01:37

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse
news:a1ijib$ma3$1@sunsite.dk...
> Hejsa.
> Det kan da være at jeg om nogle dage/uger kan komme med erfaringer
ang
> brug af vital animin til mennesker... begge mennesker her i huset
døjer
> nemlig med hhv knæ- og skulderskader (for Jan er det faktisk så
slemt,
> at han skal opereres om nogle måneder!).
> Inspireret af Finn, vil vi nu begge gå i gang med en kur = 1 tsk
hver
> morgen... Første dose taget i dag - føj for katten, det smager ad
H***
> til... og dét har vi "tvangsindlagt" stakkels Sif til i nu flere
måneder

Har du overvejet om Artroflex ikke vil være bedre .. det brugte jeg
til Sandra den sidste tid hun levede .. der er den fordel ved det at
der er noget i der bevirker at man danner mere ledvæske .. mvh Ami ..

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 10:13

Jeg har også hørt om et par stuykke der har taget det med succes. Der findes
også noget halløjsa til hunde hvis de døjer med tynd pels. det er også
fremragende til mennesker der fælder meget.

Rinnie

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 10:33

Ann K <tsars@os.dk> wrote in message news:a1ijib$ma3$1@sunsite.dk...
> Hejsa.
> Det kan da være at jeg om nogle dage/uger kan komme med erfaringer ang
> brug af vital animin til mennesker... begge mennesker her i huset døjer
> nemlig med hhv knæ- og skulderskader (for Jan er det faktisk så slemt,
> at han skal opereres om nogle måneder!).
> Inspireret af Finn, vil vi nu begge gå i gang med en kur = 1 tsk hver
> morgen... Første dose taget i dag - føj for katten, det smager ad H***
> til... og dét har vi "tvangsindlagt" stakkels Sif til i nu flere måneder
>
> Jeg vil vende tilbage her i ng med vores erfaringer om nogle uger...
> Mvh Ann

Jeg vil meget gerne høre resultatet ! men finn skrev at i det tilfælde han
kender til blev der taget 1tsk 3 gange om dagen

klip,,

,Han tog en theskefuld morgen, middag og aften.
Ugen efter jeg sagde det til ham hvar han sluppet af med "musen i knæet", så
ved han gik det en ugens tid.

>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 10:42

Thu, 10 Jan 2002 00:26:03 +0100, Ann K wrote:

>Det kan da være at jeg om nogle dage/uger kan komme med erfaringer ang
>brug af vital animin til mennesker... begge mennesker her i huset døjer
>nemlig med hhv knæ- og skulderskader (for Jan er det faktisk så slemt,
>at han skal opereres om nogle måneder!).
>Inspireret af Finn, vil vi nu begge gå i gang med en kur = 1 tsk hver
>morgen... Første dose taget i dag - føj for katten, det smager ad H***
>til... og dét har vi "tvangsindlagt" stakkels Sif til i nu flere måneder
>
>Jeg vil vende tilbage her i ng med vores erfaringer om nogle uger...

Det glæder jeg mig til.
Mine hunde kan godt li' smagen af VA.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 07.01.2002
-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 10:42

Wed, 9 Jan 2002 22:16:21 +0100, Janni wrote:

>Min erfaring med Vital animin er at min hunde faktisk helst vil have deres
>fodder, hvis det er drysset ovenpå. Så skidtet må jo smage godt!

Ja de elsker det!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 07.01.2002
-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-01-02 17:53

"Rinnie van Oosterhout" <rinnie@radioskala.dk> skrev i en meddelelse
news:3c3d5c3e$0$221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har også hørt om et par stuykke der har taget det med succes. Der
findes
> også noget halløjsa til hunde hvis de døjer med tynd pels. det er også
> fremragende til mennesker der fælder meget.

What ?.
Kan jeg få ungdommens hårpragt igen ?.
Jeg troede al håb var ude
Nu bruger jeg bonevoks.

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 09:35

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:a1inku$pdr$1@tux.netsite.dk...
>
> "Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:a1ijib$ma3$1@sunsite.dk...

> døjer
> > nemlig med hhv knæ- og skulderskader (for Jan er det faktisk så

> Har du overvejet om Artroflex ikke vil være bedre .. det brugte jeg

Jeg har lige checket det, og fandt ud af at man kun kan købe det hos
dyrlægen, og så stod der endda på en webside, at det var til heste - med
anbefalet dosering til 500 kg.... SÅ store er vi altså heller ikke!

Kan man virkelig ikke købe det andre steder? Jeg er sikker på, min dyrlæge
ville glo, hvis jeg bad om det til mig selv... Der er jo ikke kun hajbrusk i
men også MSM, Glucosamin o.m.a. og den kombo tror jeg ikke findes til
mennesker?

Jeg døjer nemlig med knæ som er dobbelt så gamle som jeg selv...

:Pia

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 11:15

Hejsa.
Kan lige komme med en foreløbig melding ang vores brug af vital-animin
til husets to-benede beboere... Jan har ikke haft ondt i sit knæ siden
torsdag, dvs efter første dose!!! Ikke engang en svag ømhed, er tilbage
) Skulderen er som sædvanlig øm hele tiden, men hæver ikke længere
ved den mindste anstrengelse (læs; løfte en liter mælk!)...
Jeg har ikke bemærket nogen forandringer :( ... Måske fordi mine
problemer mere er relateret til muskler og sener... jeg er hyper-mobil,
og har derfor ofte diverse forstuvninger/forvridninger i forskellige
dele af mit bevægeapperat - pt en forstuvet ankel og forvreden skulder
(skader efter et større slag i live-rollespil
På den anden side har vital-animin jo hjulpet Sif med hendes skade i
muskler og sener... så jeg fortsætter med pulveret - selv om jeg må
indrømme at jeg desværre får udtalte brækfornemmelser af at skulle sluge
det!

Mvh Ann

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 12:13

Sat, 12 Jan 2002 11:15:15 +0100, Ann K wrote:

>På den anden side har vital-animin jo hjulpet Sif med hendes skade i
>muskler og sener... så jeg fortsætter med pulveret - selv om jeg må
>indrømme at jeg desværre får udtalte brækfornemmelser af at skulle sluge
>det!

Har du prøvet at røre det ud i appelsinjuice?

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 07.01.2002
-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 12:29

>Har du prøvet at røre det ud i appelsinjuice?

<> Næææ, så langt har jeg da ikke tænkt.... Men køber straks et par
liter!!!
Tak!
Mvh Ann

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 16:55

Sat, 12 Jan 2002 12:28:43 +0100, Ann K wrote:

>>Har du prøvet at røre det ud i appelsinjuice?

>Næææ, så langt har jeg da ikke tænkt.... Men køber straks et par
>liter!!!
>Tak!

Ja ja...ingen tak hellere 1 daler!...Hvis det altså dur!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/
-
Min HP virker...især gæstebogen.

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 12.01.2002
-