/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Driver til skærm Proview Dx-997n
Fra : glasurit
Vist : 827 gange
50 point
Dato : 03-01-02 18:23

Er der nogle af jer hjælpsomme mennesker der ved hvor jeg kan finde en driver til min skræm Proview Dx-997n, jeg har selv prøvet på Proview hjemmeside men der ikke nogen
På forhånd mange tak :)

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-02 19:49

Hej

Her skulle da være noget at hente :
http://www.proviewintl.com/doc/dwn.html

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : glasurit

Dato : 03-01-02 20:02

hvad er det for en driver jeg skal bruge ,jeg kan ikke se en driver til DX-997n ?

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 03-01-02 20:25

Du skal vel tage den der passer til dit Styresystem

Kommentar
Fra : glasurit

Dato : 03-01-02 20:30

Jeg har prøvet dem alle der er ikke nogen der passer

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 04-01-02 00:17

Hmm..........Kan du ikke bare sætte den som almindelig Plug and Play ???? Tror du ikke, det måske er en driveropdatering til dit gfx -kort du mangler ??

Mvh
Vestergade

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-02 11:25

Hej glasurit
Mange gange skal den bare køre som en standardskærm
gå ind og hente den sidste nye driver til dit graffikkort den der passer til det styresystem du har
gå så om på dit skrivebord og højreklik på denne computer og vælg egenskaber-og så vælger du fanen enhedshåntering og sletter skærmen og skærmkort der står deromme(klik på +tegnet der står ude til venstre for både skærm og skærmkort)
derefter kører du din driver ind til dit grafikkort og genstarter din maskine-så finder windows selv ud af at ligge den skærm ind den kan kører på.
PS-Du kan også lige kikke på om den kan køre på denne driver der ligger her
http://www.driverzone.com/dsp3.php?id=229&cat=8&pass=proview
MVH Brian