/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA VC hjælp!!!!
Fra : hej1520
Vist : 285 gange
500 point
Dato : 25-07-03 14:16

Jeg kan ikke finde ud af den mision hvor man skal skyde Lance i huset på Starfish Island?

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 25-07-03 14:48

Prøv at søge rundt i forskellige forum på nettet F.eks. ( wwwGoogle.com )
mvh
RFH

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 25-07-03 14:57

se her http://www.kandu.dk/dk/news/305121/groupid/20220

jeg ved ikke om det er nogen hjælp

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 510 point
Dato : 25-07-03 15:42

Halløjsa.

Jeg gennemførte missionen (efter utalige forsøg) på den her måde.

Det første man skal efter cutscenen er at beskytte pengeboksen. Bliv inde i rummet hvor boksen er og prøv at stille dig på venstre side af døren, så du akkurat kan se dig selv og har god udsigt til døren. Tag din Magnum (eller pumpgun og lign., magnum er bedst her) og skyd de folk som kommer rendende ind en efter en. Du skulle ikke miste noget energi så længe du bliver stående stille og skyder. Efter et stykke tid kommer der en besked og du render ud af rummet og ser lance råbe et eller andet efter dig. Så snart cutscenen er slut stormer du til højre samme vej som du så Lance forsvinde (brug ikke tid på at skyde nogle folk). løb indtil du kommer til trappen (man kan faktisk godt overhale Lance men ikke skyde ham), og løb så ned af trappen. Der skulle ikke være nogen som skyder efter dig nu. Fortsæt ned til bunden af trappen og gå ind i rummet lige overfor trappen. Her kan du samle energi og armour. Skyd personen som kommer ude foran rummet, og løb hele vejen op af trapperne. Nu står du foran altanen hvor lance gemmer sig. Gå ud og se cutscenen, efter den løber du til venstre og tager den pille der ligger bag tønderne der, alt bliver nu sówmotion og du skal gå væk fra tønderne så de ikke eksplodere op i fjæset på dig. Tag så din sniperriffle og skyd Lance og hans folk. Dette skulle du kunne gøre meget nemt uden at miste særligt meget energi.Når de alle er væk kan du samle et hjerte længere oppe bag på taget og pengene ogv åben som de døde efterlod. Nu skal du tilbage til pengeskabet og skyde nogle folk igen. Rend derfor ned af trapperne igen indtil du i entreen igen. Skyd nogle folk indtil som til at starte med, indtil du får cutscenen med Mafiabossen som begynder at skyde efter dig. Rend fra rummet med pengeskabet til højre (samme vej som du forfulgte Lance) indtil du kommer til trapperne. Rend ned til rummet for enden af trapperne og saml dig noget mere energi og armour. Nu skal du skyde mafiabossen, den nemmeste måd at gøre det på er ved at lade væøre med at gå op af trapperne, men gå ud fra rummet som man fandt energi og armour i og fortsætte rundt langs den gang man er i (så vidt jeg husker er det på samme etage som det rum, eller skal man en etage op, jeg er ikke 100% sikker). Du skal gå stille og roligt frem i gangen (og skyde eventuelle folk man møder i gangen) indtil du ender lige foran forhallen hvor mafiabossen gemmer sig (han står imellem to stolper og skyder op af trappen). Tag din sniperriffel og bevæg dig langs vægen indtil du mener du kan få ram på ham. Placer et par skud i hovedet på ham og VUPTI du har gennemført missionen...!! Tadaaaaaa

Håber du kan bruge denne beskrivelse til noget. Jeg bøvlede længe med den mission, men da jeg først fandt fidusen var den MEGET let..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : hej1520

Dato : 25-07-03 17:31

Tak for svaret mikael_hanna.