/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dårlig lyd på computeren
Fra : Jimmym
Vist : 802 gange
100 point
Dato : 24-07-03 19:40

Hej folkens
Håber der er en eller anden derude, der kan hjælpe mig.. Lige pludselig er der sket noget med lyden på min computer. Når jeg fx spilller musik(eller andet for den sags skyld) er det med en ekko-agtig lyd der kommer ud af højtalerne. Rimelig træls og belastende at høre på i længden! Er der nogle der ved hvad der kan være sket og hvordan man kan udbedre det? Har afprøvet højtalerne på en anden computer hvor lyden er perfekt, så det er ikke dem der er noget i vejen med. Har også tjekket om der var sket ændringer under lydstyrke, men det var der ikke..
Kan det evt. skyldes et nyt program der er blevet installeret på computeren? Har iøvrigt windows xp som styresystem!
Mvh
Jimmy

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-03 20:09

Det kan være din lyd driver der er problemer med,
jeg havde et problem der lignede dit til forvæksling,
Sådan klarede jeg det,gik ind i>
kontrol panel>administration>computer administartion>
enhedshåndtering>enheder til lyd,video og spil>navn-lyddriver>
dobbelt klik på denne>driver>fjern>klik ok og genstart,
så vil en ny lyddriver blive indstalleret,vent når du kommer ind
i systemet igen,mens xp indstallere driveren,der vil komme en boks
frem som siger der er fundet ny hardware o.s.v
det løste mit problem.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Jimmym

Dato : 24-07-03 22:03

Tak for svaret Manse9933.
Det var lige det der skulle til. Nu virker det igen perfekt!

Jimmym

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-07-03 06:29

selv tak