/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
davicom drivere?
Fra : killer
Vist : 637 gange
40 point
Dato : 02-04-01 10:28

Jeg søger en driver til et Davicom dm9008F netkort, hvor kan jeg finde den?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-04-01 09:29

ikke her

D.Hansen
killer <killer.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9a9d29$dul$1@sunsite.dk...
> Jeg søger en driver til et Davicom dm9008F netkort, hvor kan jeg finde
den?
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 03-04-01 09:17

Hej Killer,

Det er helt forkert sted du har stillet dit spørgsmål, gå ind i teknologi og find gruppen som passer til dit spørgsmål, dette er investeringsgruppen, hvor der snakkes om penge o.lign.

Gandalf.

Accepteret svar
Fra : gibson