/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Ingen kontakt til COOP BUTIKKER?
Fra : ingelein
Vist : 35 gange
50 point
Dato : 27-09-24 12:26

Jeg ved ikke om strategien med at man ikke kan kontakte en lokal afdeling af en COOP BUTIK kan stå mål med de mange reklamekroner der øses ud over forbrugerne.
Særligt miljøvenligt er det jo ikke, når man starter bilen, kører 10 km og får at vide at varen er udsolgt eller ikke findes.
Hvad gør jeg så? Kører et andet sted hen hvor jeg ved at varen findes.
Ingelein

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 27-09-24 15:16

Er det forbigået dig at Coop er på røven og bl.a. er i gang med at lukke en del "365" butikker, et koncept der skulle afløse Fakta.
Samt at de ......... efter salget af koncernen til OK .......garanteret er i gang med at gå udvalget efter for at se om langsomt omsættelige varer kan skiftes ud med andet.

At fortælle at en vare ikke findes mere er et hundrede år gammel og dårlig undskyldning, alle vi der selv har eller har haft med handel at gøre kender udmærket processen, men det er sjældent at man siger direkte til kunderne at der var for lidt salg i pågældende produkt.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-09-24 16:27

Du svarer ikke på mit spørgsmål om strategien bag at man ikke kan kontakte Coop?
Selvfølgelig kan jeg følge med i at det ser trist ud for min COOP365. Det er bare de forkerte parametre man skruer på for at holde på kunderne. I vores lille flække lukkede Brugsen, åbnede som Fakta og derefter som COOP365. I mellemtiden byggede NETTO en stor butik lige ved siden af. Men det ser ud som om netop det gør at COOP365 hænger i. Måske bare et spørgsmål om tid? Faktisk tror jeg at det faktum at de har post ind- og udlevering gør at der stadigvæk er kunder.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 27-09-24 16:57

Hmm

Her i byen har Superbrugsen et lokalt nummer, 365 slet ingen.
De foretrækker vel at man kommer ind i butikken for at spørge, eller kontakter hovedkontoret.