/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
er den pengene værd
Fra : abbaba
Vist : 155 gange
500 point
Dato : 25-08-24 22:22

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-08-24 22:31

Ja, måske. Det er jo begrænset hvad du kan få for det beløb.

Du kan vaske 3 KG tøj, men blot centrifugere 1 KG.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-08-24 14:48

Som almindelig fast vaskemaskine er den i mine øjne ubrugelig!
Måske egnet til autocamperen eller campingvognen.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 27-08-24 11:15

Citat
Vaskeprogrammer    Spin/dræn, Tidsindstillet

??????????????

Den kan vel kun vaske på 40 grader uden forvask.
Men det er alligevel bedre med nogle omdrejninger i stedet for at fumle ved håndvask eller køkkenvask i en campingvogn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-08-24 15:33

Mit tøj kan ikke blive rent på 15 min.
Desværre tror jeg ikke på dyret.
Vi har haft et par stykker fra Harald Nyborg.
Dog kører vi med Bosch nu på grund af trumlestørrelsen og centrifuge hastigheden.
Hilsen fra en gammel hvidvare montør.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-08-24 10:37

Den korte vasketid gør det umuligt at få ensymerne til at virke . Det er tvivlsomt om den kan skylle tøjet . centrifugering er nok også elendigt

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 31-08-24 12:13

Hmm, i en campingvogn skal man vel passe på ikke at forveksle den fætter med tørklosettet