/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gmail
Fra : susss
Vist : 144 gange
100 point
Dato : 15-08-24 20:34

Hvor kan man hente en gmail boks ned så man ikke skal betale for mere plads hele tiden når de mener at den er opbrugt ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-08-24 22:22

Ryd op i den eksisterende.

Slet mails med store vedhæftede filer.

Det er næsten ligesom at tømme din fysiske postkasse derhjemme

Kommentar
Fra : susss

Dato : 15-08-24 22:32

Undre mig over at min mands der ligger mange flere mails..han får aldrig besked om at der skal slettes eller købes mere plads..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-08-24 22:38

Rul ned i bunden og se, hvad du har brugt.

Hvis du har sendt eller modtaget store filer (billeder) vil der være en stor forskel.

Tekst fylder ikke så meget som vedlagte filer.

Accepteret svar
Fra : Leif7

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-24 23:57

https://nettips.dk/ryd-op-din-gmail/

Hvis du finder billeder der skal gemmes kan du jo downloade dem.

Citat
Tekst fylder ikke så meget som vedlagte filer.

Fra Eboks har jeg downloaded et par pdf dokumenter, det ene er en faktura som fylder 32 kb, det andet er et farvet dokument fra Det Offentlige som fylder 782 kb.

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 16-08-24 15:12

Tak for svaret Leif7.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-08-24 19:33

Læs her:

https://support.google.com/drive/answer/9312312?hl=da

Hvordan får jeg mere plads på min Google-konto?
En anden mulighed for at frigøre plads er at downloade dine filer til din personlige enhed og derefter slette dem fra din lagerplads i skyen. Hvis du vil have mere lagerplads til Gmail, Drev og Fotos, kan du opgradere til et større lagerabonnement med Google One.

https://komputer.dk/telefon/android-telefon/loebet-toer-for-plads-i-gmail-tjek-hvad-der-fylder-i-dit-online-lager