/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google chrome
Fra : blueexblue
Vist : 189 gange
500 point
Dato : 23-04-24 12:15

Jeg kan ikke bruge musen til at scrolle ned. Elevatoren th virker. I Edge virker musen perfekt til scrolling. Stationær pc. Hvad har jeg overset?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-04-24 12:19

At en tåbe kan spørge om mere end 10 vise kan svare på...

Så er spørgsmålet vist klart til at annullere som alle de andre.

Kommentar
Fra : persens

Dato : 24-04-24 12:34

Altid rart at læse netops "intilligente" løsninger på spørgsmålet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-24 14:05

Indstaller driveren til musen - evt slet den gamle driver først.

Kommentar
Fra : blueexblue

Dato : 26-04-24 19:07

Kan man finde og slette musedriver nu om dage, hvor Windows selv installerer uden særskilt driver?