/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Full feature software: HP deskjet 2820e
Fra : bennymanden
Vist : 167 gange
500 point
Dato : 09-02-24 21:58

Jeg købte forleden dag en ny printer: HP Deskjet 2820e på tilbud. Den er på mit netværk og kan fint printe fra min Telefon, og fra en lille refurbished NEC computer jeg har med Win 10 ... problemet er min gamle stationære her som kører Win 8,1 - fra den kan jeg ikke finde printeren, heller ikke selvom jeg har prøvet med USB kabelforbindelse.
For et par dage siden talte jeg i telefon med en support medarbejder hos HP og han fortalte at jeg skulle finde en Full feature software og downloade til min PC, så skulle jeg kunne forbinde, problemet er bare at jeg bliver ledt til den samme side med nogle små videoer om mulighederne og jeg kan ikke finde den der software.
I går talte jeg så med en anden supporter hos HP, efter accenten var han ikke dansker, men OK - i hvert fald var han ikke særlig venlig eller hjælpsom og han affærdigede mig meget hurtigt med at der kun fandtes software til Win 10 og 11 til den printer, og hvis jeg kørte Win 8,1 så var det ikke muligt at bruge den printer.
Kan det virkelig være rigtigt? Hvis jeg alligevel kan bruge den, hvad skal jeg så gøre?
På forhånd tusind tak - Bennymanden.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-02-24 23:02

Hvis ikke du kan bruge den til det du købte den til.
kan du vel levere den tilbage og få en anden som måske virker.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 09-02-24 23:08

Har du prøvet denne side
https://support.hp.com/dk-da/drivers/hp-deskjet-2800e-all-in-one-printer-series/model/2101372278

Rul ned til Al software og drivere og klik på Åbn alle
find så HP DeskJet 2800 serien EasyStart printer setup software - Offline brug kun

Klik nu på den blå knap Download

Kør så filen du har hentet, virker det?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-02-24 00:43

Har em stående ved siden mig = elendig vejledning = ingen
Min kan ikke finde nettet og ptøver jeg på deres hjemmside koster det penge...
Jeg bruger dette , eller prøv diverse
https://www.bluehost.com/fatcow?brand=fatcow&siteID=46097236&channelID=P61C46097236S653N0B2A151D0E0000V100

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-02-24 00:57
Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 10-02-24 05:31

Tak for svaret Klaudi.
Jeg fulgte linket fra dit svar, desværre får jeg ikke helt de muligheder du nævner.
Linket sender mig direkte til siden med min printer HP DeskJet 2020e og det er kun scannerdrivere der vises, jeg downloadede den der stod HP Universal Scan - Full Feature Software and Driver, den er på 411,2 MB og installerede det hele, efter genstart kan min PC nu godt se printeren og scanneren virker, men jeg kan stadig ikke på printeren til at starte med print. Nu har jeg prøvet at sætte USB stikket i og så vil jeg fortsætte i morgen og se hvad jeg kan finde ud af. Jeg kom i hvert fald et stort skridt videre og jeg skal sgu nok få den i gang.
Den der EasyStart printer setup software - Offlibe brug kun som du nævner, det er slet ikke en mulighed jeg får, der er to link til Scanneropsætning og under det er der 5 sider med ialt 17 små videoer om hvordan man sætter printeren op i forskellige setup.
Foreløbig mange tak for hjælpen Klaudi, jeg leger lidt med det og ellers vender jeg tilbage med en ny tråd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-02-24 05:34

Også mange tak til alle i andre som brugte tid på mit problem og kom med diverse forslag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-02-24 09:08

velbekomme

Lyder mystisk at du ikke kan se den fil, nu har jeg hentet den 331mb