/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PCI -> SCSI Card
Fra : molokyle
Vist : 246 gange
100 point
Dato : 28-06-03 22:13

Hvor finder jeg et billigt SCSI card til min nyerhvervede brugte scanner: HP Scanjet IIcx ?
PCI eller ISA kort.
Jeg opholder mig i KBH., så gi' mig en forretning dér. Jeg ka' IKKE købe på nettet! RIBERS KREDIT, intet betalingskort og alt muligt

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 28-06-03 22:34

Molokyle!
På computerstreet (Falkoner Alle), ligger nogle små butikker med billigt grej også brugt.
Det nemmeste er at gå en tur og finde dem.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 22:57

Falkonér er ............................................................lang ! Jeg har brug for noget lidt mere specifikt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 22:58

En ca. pris, så jeg har no'et at gå efter ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 23:18

Jamen; vi gi'r den lige 21.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 01:22

25...ekstra så...

Mærke ? Pris ?

Jeg er 'sulten'

</MOLKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-06-03 20:25

Computerstreet ligger mellem frbg station og Åboulevarden det er ikke så langt.
Jeg kan ikke huske hvad alle de små forretninger hedder.
Og jeg bor ikke i næheden så jeg kan gå hen kikke.
Jeg ved jo heller ikke hvad det er for et kort du skal bruge udover at det er scsi.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 21:25

Hmm... ja så kommer vi det jo nok ikke nærmere. Næ, jeg ved heller ikke hvilket kort, så derfor spurgte jeg, men det er som sagt til at forbinde min: HP Scanjet IIcx. Den skal tilsluttes en SCSI port. Sådan en har jeg ikke. Men så må jeg jo putte et i PCI eller ISA/EISA sockets. Blot en kommentar. Du skal nok få anderkendelse for svaret emesen.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 21:26

Tingeling

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-07-03 19:44

Stratek Data http://www.stratek.dk/shop/
Falkoner Alle 22
2000 Frederiksberg
http://kort.eniro.dk/query?what=cmap&search_word=stratek&match=&company_name=&street=&zipcode=&post_area=&dir_area=910&phone_number=&mop=as
Men jeg er nu ikke sikker på at det er den, for deres site viser ikke noget om scsi.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 19:57

Jeg kikker på det og finder ud af noget.... som jeg plejer

Tak igen </MOLOKYLE>