/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
er kommet galt i bygen
Fra : Regnar_Sejr
Vist : 255 gange
50 point
Dato : 28-06-03 02:06

hej jeg er kommet til at bestille et xfx geforce2 mx4oo 64mb agp4x, men finder ud af jeg kun kan køre pci.ved godt at
jeg har gjort en brøler,men er der nogen der kan sige hvad for et grafikkort jeg så skal købe,eller er min computer for gammel.vil gerne kunne spille vietcong

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-03 02:33

Der er masser af pci kort,så længe der er det så kan din pc ikke være for gammel,men der skal fler info til om din pc for at kunne bedømme hvad den kan eller ikke kan med hensyn til grafik og spil,men her kan du se dig om>
http://www.edbpriser.dk/hardware/grafikkort.asp

Manse9933 Godnat,nu er det senge tid.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-03 02:43

Her er et program der kan give dig alle system info, du kan få brug for,når du skal vælge>AIDA32 - Enterprise System Information(Dansk sproget og gratis)

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-06-03 02:59
Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-06-03 08:32

jeg prøvet med et geforce 4 på en PII 400 hz,og den ville slet ikke starte op,
så mit gæt er at strømforsyningen skal osse kunne trække det,og være på
300 w,da kortet bruger meget strøm.?
men ellers hvilken computer har du....

Kommentar
Fra : Regnar_Sejr

Dato : 28-06-03 09:39

hej igen,tak for svar.min pc er en compaq med 598 mhz og 320 mb ram,det grafikkort jeg har i nu ligger langt under standarten og er for gammelt,og så køre jeg med pci og ikke agp[øv].ville bare gerne høre om der var et grafikkort med pci som jeg kunne bruge,skal være lige så god som geforce2 og lige så biligt,et geforce2 koster 316 kr og med levering 415 kr.på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 50 point
Dato : 28-06-03 10:05

hej !
et gæt er dette kort:
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=340109&ref=edbpriser
for en har anmeldt det på www.edbpriser.dk:
Jamen, ok grafikkort da... Eller jeg har et med samme specifikationer men ikke fra samme producent.
Det kan give din gamle mølædte computer et ordentlig spark!
Og hvis du ikke har et Agp stik kan dette klart anbefales!
Dog synes jeg man skal have en cpu på ca. 300 Celeron eller op efter for at købe det, ellers får man ikke så meget udbytte af det.
Med Detonater driverne som findes på: www.nvidia.com kan man sætte billede kvaliteten ned, og dette er en god ting især på langsommere computere!
Det er et godt køb!

Godkendelse af svar
Fra : Regnar_Sejr

Dato : 28-06-03 10:57

Tak for svaret xou.