/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan skabe kontakt med IT-virksomhed?
Fra : cristian2
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 19-06-17 19:13

Jeg har hidtil haft god erfaring med at leje en værelse ud en gang imellem (når der er minus på kontoen) via en såkaldt trawel website (OTA). Denne promoverer i sig ikke ikke det store, men pointen er, at den hjemsøges af søgemaskiner såsom Momondo og OneHotel.com osv. Problemet er, at min rating (som ligger i den pæne ende) ikke vises på disse sider overhovedet (hvilket alle de andre udlejere fra samme trawel website gør!) Det betyder, at de færreste selvfølgelig er interesseret i mit værelse . Jeg har fået at vide af min trawel websites administration, at det er et bestemt firma som administrerer søgerobotterne, som jeg skal have fat i for at få min rating med på søgemaskinernes visninger. Den samme besked har jeg fået af OneHotel.com og Monondo. Disse har kun emailadresse til de pågældende firma, som hedder Hotels Combined med adresse i Sydney: hotelier@hotelscombined.com.
Jeg har nu skrevet til dette firma et hav af gange, men uden hjælp. I starten svarede de, at de ville sende spørgsmålet videre internt i virksomheden. Men nu svarer de ikke længere på mine rykkere.

Mine spørgsmål er:
1. Hvordan griber jeg det anderledes an, hvis jeg ønsker at få reel hjælp til at rette fejlen? Er der nogen der har en kreativ måde, hvorved jeg kan opnå en kvalificeret forbindelse til firmaet?
2. Er det muligt at finde mailadresse på ceo eller andre, så jeg kommer uden om, dem der besvarer (læs: sylter) de mails, jeg sender?
3. Kan det svare sig at ringe til firmaet - i givet fald, er der en måde, jeg kan finde frem til et telefonnummer på?
4. Kan det svare sig at sende et papirbrev til ledelsen - i givet fald, hvordan finder jeg frem til hvem jeg skal sende til, så brevet ikke bare ryger ud?

Det nærmeste jeg selv kan kommer data om formaet er dette:
https://www.bloomberg.com/research/stocks/private/people.asp?privcapId=51968665

Andre er nok bedre til at google sig frem til data end jeg

1000 tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-17 00:41

Måske kan du bruge noget fra WHOIS databasen. Her er bl.a. både adresse og telefonnummer:

Domain Information
Domain: hotelscombined.com
Registrar: GODADDY.COM, LLC
Registration Date: 2005-10-28
Expiration Date: 2018-10-28
Updated Date: 2016-06-07
Status:
clientDeleteProhibited
clientRenewProhibited
clientTransferProhibited
clientUpdateProhibited
Name Servers:
ns1.p23.dynect.net
ns2.p23.dynect.net
ns3.p23.dynect.net
ns4.p23.dynect.net
Registrant Contact
Name: Sunny Gupta
Organization: HotelsCombined Pty Ltd
Street: 44 Bay St
City: Ultimo
State: New South Wales
Postal Code: 2007
Country: AU
Phone: +61.292113221
Email: email@hotelscombined.com
Administrative Contact
Name: Sunny Gupta
Organization: HotelsCombined
Street: 44 Bay St
City: Ultimo
State: New South Wales
Postal Code: 2007
Country: AU
Phone: +61.292113221
Email: email@hotelscombined.com
Technical Contact
Name: Sunny Gupta
Organization: HotelsCombined
Street: 44 Bay St
City: Ultimo
State: New South Wales
Postal Code: 2007
Country: AU
Phone: +61.292113221
Email: email@hotelscombined.com

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 20-06-17 22:53

Citat
Her er bl.a. både adresse og telefonnummer

Mange tak!
Men der er ikke en måde, hvorpå man kan se, hvem der sidder i ledelsen?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 20-06-17 23:20

Citat
Men der er ikke en måde, hvorpå man kan se, hvem der sidder i ledelsen?

Nej det er korrekt. Men der er trods alt navnet på en kontaktperson, Sunny Gupta.

Indehaveren står der også, nemlig GODADDY.COM. Dette er tilsyneladende et hostingselskab eller webhotel. Så lidt er der at gå videre med.

Skal man have ret mange flere oplysninger så skal man nok have fat i et selskabsregister i Australien.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-06-17 13:05

Mon ikke nogen her kan hjælpe
https://www.idefa.dk/hoteller/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-06-17 15:38

Citat
(læs: sylter) de mails, jeg sender?

Så er de vist ikke i den seriøse del af det markede.
Citat
at min rating (som ligger i den pæne ende) ikke vises på disse sider overhovedet

Ikke sikkert de finder dit ´lejemål´ værdigt og derfor undlader dig - det kan gøres automatisk lige som RKI

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-17 13:32

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.