/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Xperia Arc S
Fra : Jamsemor
Vist : 1130 gange
500 point
Dato : 28-05-14 11:35

Hej
For ca. 1½ år siden lagde jeg min Sony Ericsson Xperia Arc S i skuffen da jeg fik ny telefon og skiftede selskab.
Jeg havde stort set glemt den lå der, men nu ville jeg gerne kunne bruge den igen.
Problemet er at der er skærmlås på og den kan jeg ikke huske :'-(
Er det på nogen måde muligt at få gendannet fabriksindstillingerne uden at kunne komme ind til indstillingerne?
Jeg har før stillet spørgsmålet her, men er ikke kommet videre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 11:52
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 11:54

NB, på nogle skal du først fjerne batteriet.

Kommentar
Fra : Jamsemor

Dato : 28-05-14 12:01

Den fremgangsmåde kan kun lade sig gøre når den ikke er skærmlåst

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 12:15

Prøv at hold tænd knappen inde samtiddig med at du holder lydstyrke (andre) knappen ind/ eller omvendt.
er der ikke et meget lille hul et eller andet sted, hvor du kan sætte en nål/ klip´s ind - så prøv det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 12:17

NB, mon skærmlåsen forsvinder hvis du sætter et nyt simkort i?

Kommentar
Fra : Jamsemor

Dato : 28-05-14 12:26

Gjorde som du skrev, men det hjalp ikke :'-(
Kan ikke umiddelbart se nogle små huller til at resette i.
Der sidder et helt nyt simkort i.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 28-05-14 12:58
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-05-14 13:00

Prøv også at læs kommentarer her
https://www.youtube.com/watch?v=qsn042muQGg

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-05-14 13:01
Godkendelse af svar
Fra : Jamsemor

Dato : 28-05-14 13:51

1000 Tak for svaret mig-selv.
Nu er mobilen klar til brug