|
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 26-05-14 18:52 |
|
Jeg går ud fra, at du har fået en ny email-adresse, som er taget i brug.
Når du har ændret adressen i din profil, så husk at klikke på send.
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 26-05-14 18:57 |
|
Citat Ændre din e-mail
Du skal være opmærksom på, at du vil få sendt en e-mail til den nye adresse som du skal godkende før din ændring er fuldført. |
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 26-05-14 19:26 |
|
Jeg kan så trøste med at det virker heller ikke hos mig, den med at skifte mail!
Hvis det er nogen trøst!
Har du prøvet at skrive til den adresse jeg har sendt til dig?
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 26-05-14 20:10 |
|
Citat Hvordan får jeg mennesker fra kandu.dk, til at hjælpe. Det er måske helt lukket land - kandu.dk |
Hvis du mener kandu teamet? så opgiv det.
De dukker vist KUN op når Rudolf spøger herinde.
NB; kandu? har vist også en blackliste over forbudte mail udbydere.
| |
|
Vi kan da stadig svare på dine spørgsmål, uanset rigtig eller forkert mail.
Ligeledes kan der stadig sendes private beskeder.
Det eneste problem er, at du nu slipper for et hav af mails fra Kandu, når der er skrevet nye indlæg.
| |
|
Hejsan Jeg har skiftet min e-mail på kandu i sidste uge af samme årsag som du nævner. Det gik så nemt at jeg faktisk ikke rigtig husker hvordan jeg gjorde.
| |
| Kommentar Fra : JanusN |
Dato : 27-05-14 08:21 |
|
Husk at kontrollere om bekræftelsesmailen er havnet i spam mappen.
/Janus
| |
|
At rode med Telenor mail er spild af tid!
Grunden til at Telenor IKKE servicerer mail kunderne er at de helt nedlægger deres mail funktion.
Det er sikkert grunden til at du ikke får bekræftelses mail.
Det har stået mange steder på nettet, men du får den her igen;
http://www.telenor.dk/privat/mit-telenor/mere-selvbetjening/webmail/index.aspx
Vi har vurderet, at vores mail- og hjemmesidetjenester ikke længere har den kvalitet, som vi gerne vil tilbyde vores kunder. Derfor har vi valgt at lukke disse ydelser, så vi i stedet kan fokusere på vores kerneydelser – telefoni og internet – og tilbyde dig den bedst mulige service.
For at kunne tilbyde dig en god alternativ mail løsning har vi indgået en aftale med Jubii. Dette betyder, at får tilbudt at overføre din nuværende Telenor-mailkonto med kontakter og mails til Jubiis platform. Vi er snart færdige med at informere alle omkring mulighederne hos Jubii og om hvordan du skal forholde dig hvis du ønsker at få din mailkonto overført til Jubii. Du er velkommen til selv at melde dig til nu ved at gå ind på http://mailflytning.dk/ og logge ind med din Telenor mailadresse og password.
BEMÆRK: Alle mailkonti kan overføres til Jubii, men det vil i nogle tilfælde ikke være muligt at fortsætte med din favorit mailadresse, fx hvis den ender på @xxxx.telenor.dk, @xxxx.sonofon.dk, @tiscali.dk, @hus.dk, @tv.dk m.fl. Dette får du mere at vide om ved tilmeldingen til Jubii.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice på 7212 8715.
| |
|
Jeg er en nysgerrig person, der er da ingen, som tvinger dig, Bent Juul, til at hjælpe så stik piben ind. Det er et frit land vi lever i.
mvh.
axelbjarne
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 27-05-14 14:16 |
| | |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 27-05-14 19:58 |
|
Ja skift til gmail (gratis) for den mail kan du tage med dig, når du går til et andet selskab.
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 27-05-14 20:27 |
|
Har axelbjarne ikke fået en ny mail-adresse, som han nu ønsker at ændre på kandu ??????
Jeg mener da at have læst, at han har fået hjælp til en ny mail-adresse.
axelbjarne, har du fået en ny mail-adresse ?
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 27-05-14 20:43 |
|
Citat Har axelbjarne ikke fået en ny mail-adresse, som han nu ønsker at ændre på kandu ?????? |
Jow, men det virker ikke, har os prøvet at ændre mail!
Brassovitski praler med at have ændret mail, men det er en hemmelighed hvordan han gjorde(har glemt det)
Citat Jeg mener da at have læst, at han har fået hjælp til en ny mail-adresse. |
Jow, masser!
Citat axelbjarne, har du fået en ny mail-adresse ? |
Ja, det har han!
Og nu gider han ikke at komme med respons når man skriver til ham
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 27-05-14 21:18 |
|
Jeg mener at have læst, at han er syg. Det gør det jo heller ikke nemmere for ham, når han nu har 7 åbne spørgsmål.
Men spørgsmål kan han da stille.
Jeg savner da også en tilbagemelding.
| |
| Kommentar Fra : LuffeA |
Dato : 30-06-14 08:54 |
|
Til oplysning har jeg lige ændret min adresse hos Kandu, uden at skrive password igen som jeg skulle på andre sider, det gik helt glat.
Same shit, jeg har droppet Telenor og gider ikke Jubiimail som adressen blev flyttet over til, nu er det gode gamle TDC hvor jeg oveni sparer 30 kr/md
Telenor har vel ikke gidet opgradere deres servere men de vil jo koncentrere sig om at sælge internet alligevel, så kan man lægge 2 og 2 sammen og konkludere at de vil dumpe priserne hvor der så ikke er megen service.
Iøvrigt var Telenor helt reelle da jeg meldte fra, jeg har endda fået en kreditnota for de dage hvor jeg ikke bruger deres server mere.
| |
| Kommentar Fra : bjarnebr |
Dato : 30-06-14 10:22 |
|
Jeg har lige ændret min mail og straks fik jeg en bekræftigelsesmail på den nye mail adresse, og da jeg klikkede på linket i den blev min mail ændret.
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 30-06-14 17:14 |
|
Hold øje med om retur-mail ender i spamkassen hos dig eller din udbyder.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|