/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kirstensophie - tip?
Fra : ans
Vist : 674 gange
10 point
Dato : 05-08-13 19:33

Du spørger i dette "tip" http://kandu.dk/Tip22323.aspx

Citat
Nu har jeg været medlem et stykke tid og undrer mig stedse over hvorfor nogle af spørgsmålene bliver låst

Det er fordi, der er brugere, der accepterer et svar, som de kan bruge (men det gør du jo ikke)

Citat
Det der ærgrer mig er at det tit er de mest sjove/spændende spørgsmål ,som man så skal vente 1/2 år på og imellem tiden har man glemt det

Et spørgsmål/svar er kun låst i 1 måned, så det er ikke korrekt at du skriver et ½ år.

Citat
Var det ikke en ide at lave en liste med låste spørgsmål efterhånden som de blev låst op ?

????

Alle spørgsmål, der ikke er en lås ved, er låst op.

Citat
Eller findes der allerede en metode til at finde dem som jeg ikke har gennemskuet

Du kan gøre spørgsmålet til "favorit" så vil du altid kunne finde det i din "profil"

Jeg synes du skal læse

http://kandu.dk/faq.aspx

Du skal også huske på at annullerede spørgsmål (din egen metode) er meget svært at finde, men det er lukkede/accepteret spørgsmål ikke.

Desuden får brugeren 5 ledige point for at acceptere et svar

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 12-08-13 14:58

Nu er Kandu jo et bruger til bruger forum.
Og nok et af de bedre af slagsen..............men der kan da altid være noget som alle ikke syntes om.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 09-09-13 15:56

Tak for svaret Eyvind, jeg lukker og slukker dette "spørgsmål"

kirstensophie har sikkert fulgt med, men hun ønsker ikke at kommentere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-13 17:01

ok