/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Påfyldning af farve på Canon MP610
Fra : cccf
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 06-04-13 11:03

Jeg har fyldt ny farve på min farvepatron,
den skriver det er en uægte patron, og vil ikke printe.
Hvordan omgår jeg dette.?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-13 11:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-13 11:09

Køb en originalpatron eller følg vejledningen NØJE (skift af chip osv....)....

Vil du endelig spare lidt, så køb en Uoriginal patron fremfor SELV at fylde.....

Kommentar
Fra : werter

Dato : 06-04-13 11:26

Jeg har samme printer og havde engang problemet. Så vidt jeg husker fik jeg løst problemet ved at tage hele den "blok", som alle patronerne ud og rense "bundhullet" med en tør klud.
Skal ikke kunne forklare hvorfor det virkede. Måske fordi den uægte patron indeholdt nogle urenheder?

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-04-13 11:35

Hej refi
Du skriver en kommentar som jeg naturlig vis godt kender.
Men det har jo ikke noget at gøre med den hjælp jeg beder om.
Der er flere tusinde mennesker der selv fylder eller får fyldt op.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 06-04-13 11:44

Tak for svaret mig-selv.
Det var jo simpelt med resetknappen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 11:47

Ja, hvis det virker

Kommentar
Fra : werter

Dato : 06-04-13 12:23

Nu spørger jeg dumt: Hvad er det for en resetknap, I snakker om; hvor sidder den?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 12:56

Kender ikke maskinen men det er sikkert denne/ eller lignende