/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvide skiver til speedometer
Fra : Vissing
Vist : 769 gange
20 point
Dato : 02-12-01 20:30

Hej alle.
Jeg er igang med at renovere min Honda CBR600 fra 1988, i den forbindelse vil jeg have hvide skiver i instrumeterne, men jeg kan bare ikke finde nogen.
SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved hvordan man selv gør?
Jens

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 30 point
Dato : 02-12-01 21:23

Du kan skille urene ad og derefter lægge nye skiver i .
Dem kan du få en skiltemaler til at lave i folie , de kan lave dem i alle farver og str. og med indeling efter ønske.
Jeg har set et par eksempler og det ser godt ud!!!!!

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 21:38

> SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
> hvordan man selv gør?

Jeg ved det ikke, men det er vist en temmelig populær form for
'customisering' på dk.fritid.bil - så måske skulle du stikke hovedet forbi
derovre og kaste spørgsmålet for ulvene dér?!

Claus - CBR600F2 - med sorte skiver...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 07:33

On Sun, 02 Dec 2001 19:29:39 GMT, "Vissing" <Vissing.news@kandu.dk>
wrote:

>SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
>hvordan man selv gør?

http://www.deltagfx.com

Ikke akkurat billigt og de lister heller ikke specifikt til sådan en
gammel fætter,men kan dog lave det.

-M

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 11:22

"Vissing" <Vissing.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tcvO7.1013$z4.158849@news000.worldonline.dk...
> Hej alle.
> Jeg er igang med at renovere min Honda CBR600 fra 1988, i den
> forbindelse vil jeg have hvide skiver i instrumeterne, men jeg kan bare
> ikke finde nogen.
> SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
> hvordan man selv gør?
> Jens
>
> --
Du burde da vide at fynboer ved alt !!!!!!

Det her firma laver bl.a. også specielle urskiver til speedometre.......
http://klisterprint.dk/

Thore Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 21:23

"Vissing" <Vissing.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:tcvO7.1013$z4.158849@news000.worldonline.dk...
> Hej alle.
> Jeg er igang med at renovere min Honda CBR600 fra 1988, i den
> forbindelse vil jeg have hvide skiver i instrumeterne, men jeg kan bare
> ikke finde nogen.
> SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
> hvordan man selv gør?
> Jens

Der var en inde i dk.fritid.bil , der selv lavede det til hans bil, hans
scannede skiverne og vendte "eller hvad man kalder det" farverne om, mener
han hed Bjørn, og køre i kadett

Mvh Jesper

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 15:20

huh er de på svampe eller hvad?
Jeg var lige ved at bestille sådan nogen urskiver til min fzr 600, fordi
hastighederne står i miles, men 300 NOK, pr/skive er jo det rene røveri

/Janus

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
news:q17m0ug04lcf01oq2o35omtv9p66m5pn85@4ax.com...
> On Sun, 02 Dec 2001 19:29:39 GMT, "Vissing" <Vissing.news@kandu.dk>
> wrote:
>
> >SÅ. Er der nogen der ved hvor de kan købes eller er der nogen der ved
> >hvordan man selv gør?
>
> http://www.deltagfx.com
>
> Ikke akkurat billigt og de lister heller ikke specifikt til sådan en
> gammel fætter,men kan dog lave det.
>
> -M