/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hente data fra Krak til Excel
Fra : anetteogjesper
Vist : 751 gange
66 point
Dato : 22-01-13 10:53

Hej
Jeg skal hente nogle data fra krak og indsætte i et excel ark, men er der ikke en nemmere metode at gøre det på?

Jeg skal have indsat søgningen over alle forsamlingshuse
http://www.krak.dk/forsamlingshuse/s%C3%B8g.cs ind med navn, adresse, postnr. og by.

Håber der er nogen der kan hjælpe
Hilsen
Anette

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-01-13 11:15

Næh, der er da ingen automatisk overførsel direkte til Excel - der vist kun den slagne vej....

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 22-01-13 11:28

Havde håbet på noget a la
http://www.kandu.dk/spg159113.aspx

Det er jo en del nemmere blot at skrive telefon nummeret, men jeg ville gerne have data indsat fra A2 under A1 som er telefon og B2 under som er navn, C2 under C1 som er adresse og D2 under D1 somer er by osv.

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 26-01-13 16:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål