/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
julegave til kæresten
Fra : bublebee
Vist : 980 gange
200 point
Dato : 06-12-12 20:59

Min nye kæreste og jeg har været sammen i ca 2 mdr - har kendt hinanden i snart 3. Vi har dog et eller andet specielt og føler at vi har kendt hinanden altid. Nu skal jeg så give ham en dejlig julegave jo.
Jeg vil gerne give ham noget romantisk og personligt som viser min kærlighed til ham.

Ville have købt et lækkert stål armbång og så have fået indgraveret - jeg elsker dig - , men efter lidt idfritning idag siger han at han ikke vil gå med smykker og bare ville bytte et armbånd

Hjælp.

Han er ret modebevidst og stilfuld, men vil ikke give ham tøj.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-12-12 23:37

Citat
han ikke vil gå med smykker

Giv ham en gang blomster, når han går fra dig, så kan du bruge dem igen?
Eller giv ham et gavekort til en Tatoo - butik og se hvad han kommer hjem med.
Sikkert en pæn dame på armen?

G Jul

BTW: man kender ikke et menneske efter 3 mdr, og kender han dig?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-12-12 07:29

4 alufælge til bilen.
de er altid et hit.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-12-12 10:14

hehe han har ingen bil :)

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 200 point
Dato : 07-12-12 13:21

Kære bublebee, en gave er en personlig ting, en gave til sin kæreste er en meget personlig ting, den første julegave til ens kæreste er noget helt specielt. Problemet er at der ikke er nogen i hele verden der kan hjælpe dig med at vælge. For det er en ting mellem dig og ham, og så hjælper andres råd intet. Vi kender jer ikke, vi ved ikke om han vil blive mest glad for en uges ferie med dig til varmen eller et billede af dig i en fyretræsramme.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-12-12 21:34

nej men ku være der var nogle der havde nogle gode forslag.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 08-12-12 10:36

En oplevelsesgave?

http://www.oplevelsesgaver.dk

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 05-02-13 22:02

Tak for svaret fun2. - det endte alligevel op med en halskæde - sådan et "hundetegn" hvor der på forsiden var indgraveret hans navn og cpr og på bagsiden en personlig "hilsen" fra mig.-
Han blev rigtig glad for den :)