/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
68'erne får stadig i hoved og røv
Fra : PeterTheisen
Vist : 554 gange
10 point
Dato : 12-02-12 09:37

68'erne, som er den mest forkælede generation af alle mennesker i Danmarks historie, får stadig i hoved og røv.

Nu har beregninger vist, at fra 2000 til 2008 steg de 65-74-åriges rådighedsbeløb med 73 procent, mens danskere i arbejde fik 42 procent mere til rådighed inklusive inflation:

http://politiken.dk/tjek/digitalt/internet/ECE1535628/nye-pensionister-holder-forbrugsfest/

Jeg håber virkelig, at der er noget om snakken vedrørende kristendommens syn på efterlivet. Må 68'erne brænde i en evighed, mens min generation farer til himmels!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-12 09:42

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 12-02-12 09:54

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 10 point
Dato : 13-02-12 02:47

Det er penge som de selvhar sparet op ved pensioner, og mange skylder ikke i deres bolig, hermed er der overhovedet ikke tale om at de "får i hoved og røv".

Så stop Dine mange paranoide angreb på andres økonomi og begynd at tjen penge selv, det vil også holde antallet af Dine åndssvage spørgsmål nede, herunder at stille nøjagtig de samme spørgsmål i forskellige forummer.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-02-12 03:21

Og desuden er det ikke den almindelige folkepension der er steget 73 %.

Pensionister der ikke ejer mursten eller har opsparing får kun en smule mere end kontanthjælpsmodtagere, dertil kommer boligsikring som andre også har ret til at få, så der er ikke råd til de store fester hvilket Du kan finde ud af ved at spørge forskellige pensionister istedetfor at sprede gylle på nettet.

Brug hovedet......hvis muligt......inden du næste gang smider en masse misundeligt gylle

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 13-02-12 14:36

Tak for svaret LuffeA.