|
| Syntax fejl ved NEMid Fra : JanJohannsen | Vist : 1986 gange 150 point Dato : 05-01-12 12:00 |
|
Hej
Jeg har WIN 7 og ME 9 på min PC.
Når jeg logger på netbank med NEMid, så får jeg to "syntaks fejl" når JAVA starter op.
Jeg har prøvet at afinstallere alle JAVA versioner, rydde op i windows-register og gen installere JAVA via jeres hjemmeside, men fejlen kommer igen.
PS det virker fint på andre PC.
NB jeg kan ikke få yderlige beskrivelse af fejlen frem, men når jeg siger "OK", så kommer jeg fint ind, men de to fejlboks kommer hvergang jeg bruger min NEM-kode
Hotline ved Nordea siger, at det er en windowsfejl.
Nogen bud på hvad jeg kan gøre?
MVH
Jan
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 05-01-12 12:25 |
| | |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 05-01-12 13:54 |
|
Hvis det bliver helt svært - så hent Firefox og installer Java på den.
Google Chrome kan også.
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 06-01-12 02:58 |
| | |
|
hej nomore
Er det den Blå line jeg skal kikke på, eller den "gule" hvor musen står?
| |
| Kommentar Fra : alka |
Dato : 06-01-12 12:23 |
|
Dit problem vil opstå hver gang du bruger NemID. Jeg har haft samme problem. har skrevet meget sammen med support fra NemID, som har været MEGET hjælpsomme - hvad banken også var. Jeg har skulle lave meget om inde i IE9, ændret inde i java mm. men intet hjalp. Jeg ville så omformatere osv. men købte i stedet en ny PC (Lenovo G770).
Desværre kunne ingen afhjælpe problemet. Google Crome har også haft indflydelse på det. Desværre er man ikke altid lige opmærksom på, at sætte/fjerne et flueben ve install af programmer. Adobe VIL INSTALL Google Crome.
Da jeg "døde"min stationære PC var det med problemet. Har ingen problemer med min nye PC.
Citat Hotline ved Nordea siger, at det er en windowsfejl |
Da du dikkert har kørt med den samme win install. før problemet startede, er det noget sludder de sige i banken, at det er din win. Min bank gav op og henviste mig til NemID's support, og hvis problemt blev løst, ville min bank kerne vide hvordan det blev løst - men det blev det jo ikke. Nordea har ikke viden nok til at løse dit problem. Problemet er et nyt problem der er opstået inden for den sidste måned (siger support) så kontakt NemID's support, det kan jo være, at de har fundet en løsnig nu!
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 06-01-12 14:35 |
|
IE8 / Firefox / Google chrome / virker hos danskebannk.dk
Minimum Java 6 skal være installeret.
| |
|
Hej Alle og tak for bidrag
Måske er det ikke en JAVA-fejl alligevel.
Når jeg læser godt efter, så står der øverst "Der opstod en Microsoft JScript-kompilerings..."
Hjælpe det noget???
| |
|
PS
Jeg får også de to fejl ved Speedtest hos Sydenergi.
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 06-01-12 18:12 |
|
Prøv at sætte sikkerhed til standar i menuen
Funktioner > Internetindstillinger, fanen Sikkerhed
klik på Internetzonen og så på Standardniveau
| |
|
det hjalp desværre ikke
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|