/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Tilføj sin side til Google
Fra : ganga
Vist : 804 gange
100 point
Dato : 29-09-11 13:22

Hej..
Hvordan tilføjer man sin side til google, og sikre sig, at de søge ord man har lagt ind i meta taks, gør at man ikke ender som nr. 10 eller derover på google, men i stedet dukke op som nr. 1 eller 2?

Er der noget med en tjeneste man kan oprette sig i, og betale et beløb pr. løbende måned, eller findes der nogen gratis tjenester der kan dette?

Takker...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-09-11 14:00

Hvad så når alle vil være nr 1

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-09-11 14:49

Hvis du vil betale for det, opretter du dig bare som kunde på Google Adwords.

Jo mere du vil betale pr. klik, jo højere op på siden ryger du - men hvis det er en side, der klikkes flittigt på, kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Du lægger selv det daglige budget, og når det er opbrugt, bliver din side ikke mere vist - før næste dag.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-09-11 19:43
Kommentar
Fra : Bittersnaps

Dato : 29-09-11 21:53

Der er firmaer, som specialiserer sig i SEO, altså søgemaskineoptimering. Og der findes forskellige små tricks, som man kan prøve at benytte sig af.

Men Googles indeksering af hjemmesider er efterhånden så avancerede, at der ikke rigtig er nogle genveje. Måden, man kommer til tops, er ved at have godt og relevant indhold på sin hjemmeside, gode og sigende overskrifter, hyppige opdateringer, og mange sider med godt indhold. På den måde er internettet blevet ganske retfærdigt indrettet, og selv en lille hjemmeside (som fx min egen ) kan klare sig godt på Google, når bare der sker noget på hjemmesiden, og indholdet er relevant for de emner, som folk søger på.

Jeg kan anbefale Martin Thorborgs E-Pusher Light, som kan hentes gratis (google den), og som giver en masse gode råd til at lave e-butik, som også kan bruges til andre slags hjemmesider.

Adwords giver sådan set ikke højere placering, men giver reklamer på Google, når nogen søger på de ord, du har valgt at reklamere med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-11 06:06

..mere om SEO: http://www.dynamicweb-seo.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-11 21:55

Hvordan kommer jeg højere i Google?
http://www.knowware.dk/tips/hvordan-hoejt-i-google.shtml

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-11 12:07

Hvordan kommer jeg højere i Google?
http://www.knowware.dk/tips/hvordan-hoejt-i-google.shtml

fik du den?

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 06-11-11 20:32

Tak for svaret Klaudi.