/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
findlet
Fra : svendgiversen
Vist : 933 gange
60 point
Dato : 29-12-10 13:52

Jeg stødte tilfældigt på en dansk søgemaskine:
http://www.findlet.dk/index.php?goto=kandu

Er der nogen der kender den?
Er den ny??
Og God, til Hvad???

Den kender i hvert fald ikke kandu...

Kommentar
Fra : tjunk

Dato : 29-12-10 14:03

Kendte den ikke. Har lige sendt en tilmelding til søgemaskinen angående kandu.dk, så må vi se, kandu.dk kommer på, engang

Kære bruger

Vi har modtaget et link på vores søgemaskine, som er registreret til din e-mail adresse.
Oplysninger for linket kan du finde herunder:

Navn: kandu.dk
URL: http://www.kandu.dk
Beskrivelse:
Forum, hvor man kan spørge om alt muligt. Også andre ting end EDB, Internet, PC og Computer

tjunk

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 70 point
Dato : 29-12-10 14:14

ny
den er gammel, copyright noten siger 2006 men jeg syntes nu at kunne huske den fra før den tid.
Men den er stadig ubrugelig selv efter så mange år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-10 15:40

Domain: findlet.dk
DNS: findlet.dk
Registered: 2006-06-21
Expires: 2011-06-30
Registration period: 1 year
VID: no
Status: Active

Registrant
Handle: LJ1982-DK
Name: Leif Jürgensen
Address: Bilsbækvej 76
Address: Ørting
Postalcode: 8300
City: Odder
Country: DK
Phone: +45 86 55 42 46

Administrator
Handle: LJ1982-DK
Name: Leif Jürgensen
Address: Bilsbækvej 76
Address: Ørting
Postalcode: 8300
City: Odder
Country: DK
Phone: +45 86 55 42 46

Nameservers
Hostname: ns01.one.com
Handle: OA2221-DK
Hostname: ns02.one.com
Handle: OA2221-DK

http://www.dandomain.dk/produkter/domain.html?search=findlet

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-12-10 15:43

Når den stadig er ubruelig er det så fordi man ikke kan spørge kombineret med + og - ?

Den har da tilsyneladende en hurtigere arbejdende ledelse end kandu...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-12-10 16:53
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-12-10 17:07

Prøv det samme med byen Store Heddinge
http://www.findlet.dk/index.php?goto=store+heddinge
http://www.google.dk/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Store+Heddinge

Når søgesiden kun indekserer sider manuelt blive det aldrig godt, der vil altid mangle sider.

et godt eksempel der er oppe i tiden.
Prøv at søge på "nets" og se hvad du får.
Der kommer hverken nets webdesign (nets.dk) eller nets (pbs.dk)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-12-10 17:22

Ja, jeg har prøvet et par andre ord og sammenlignet med google og msn,
med langt færre træffere.

Jeg forstår så ikke at Leif Jürgensen i Ørting, hvis det er ham,
ikke forbedrer sine søgemetoder, når findlet.dk har eksisteret 3-4 år?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-12-10 21:16

Total antal besøg siden d. 27/8 2006
322.106
Der har i dag været ca. 60 besøgende på siden

Dengang den startede fik de hurtigt en del besøg (omtale i computerblade virker ret godt)
Og igen idag (omtale på Kandu.dk) men ellers er der ikke den store aktivitet på den side

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-12-10 22:40

Tak for svaret EXTERMINATOR.