/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
OZ / Mille R fælge
Fra : zorgzx
Vist : 1102 gange
240 point
Dato : 13-11-01 14:11

Jeg ønsker at købe et sæt OZ fælge (dem der er monteret std på en Aprillia Mille R).

Jeg ved der er en enkelt forhandler i dk, der sælger dem til total Ågerpris.

Hvor kan jeg købe dem fornuftigt,og når de nu skal monteres på en anden cykel hvor kan jeg finde en adapter/ er der nogle problemer i det?

Kommentar
Fra : zorgzx

Dato : 13-11-01 14:40

De handler ikke med den slags. Iøvrigt kunne jeg også godt bruge nogle specs på fælgene.. vægt.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 14:32

"zorgzx" skrev d. 13-11-01 14:11 dette indlæg :
> Jeg ønsker at købe et sæt OZ fælge (dem der er monteret std på en
> Aprillia Mille R).
>
> Jeg ved der er en enkelt forhandler i dk, der sælger dem til total
> Ågerpris.

Hvem og hvor meget??

Mvh,

Kasper
Super Blackbird

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 14:44

> Hvem og hvor meget??

Måske TMP og normale reservedelspriser gylp

Det bedste var måske at prøve http://www.partsearchuk.com/ og se om der er
blevet en ophugget

Ellers er www.mobile.de et bud.

Skal de være nye, kan
http://www.central-wheel.co.uk/home/index.shtml

være en mulighed.

Mads Lund
Ninja9RT

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 17:22

> Jeg ønsker at købe et sæt OZ fælge (dem der er monteret std på en
> Aprillia Mille R).

Mojns Jeppe

Bare lige til din information så står de i det nye "Superbike" blad til
Front: 1175£
Rear: 1648£

Tlf: 01704-894431 Der skal uk landekode foran

--
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 17:40

On Tue, 13 Nov 2001 17:22:17 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@vkr.dk> wrote:

>Bare lige til din information så står de i det nye "Superbike" blad til
>Front: 1175£
>Rear: 1648£

Øjs - det var ligegodt billigt - 34.000 kr for et sæt fælge,så kan man
vel næsten ligeså godt ligge en 50-55.000 oveni og få en hel Mille R

-M

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 07:04

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
news:r2j2vtcln54bjgsq6a7qlqqdcu6nogvkd3@4ax.com...
> On Tue, 13 Nov 2001 17:22:17 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
> <bager@vkr.dk> wrote:
>
> >Bare lige til din information så står de i det nye "Superbike" blad til
> >Front: 1175£
> >Rear: 1648£
>
> Øjs - det var ligegodt billigt - 34.000 kr for et sæt fælge,så kan man
> vel næsten ligeså godt ligge en 50-55.000 oveni og få en hel Mille R
>

LOL..

Nej så havde jeg nu nok investeret i et sæt Marvic kulfiberhjul istedet..

-
Morten Dahl

Kommentar
Fra : zorgzx

Dato : 14-11-01 09:28

Kiggger bestemt også på marvic og marcesini osv mangler nogel steder hvor de er BILLIGE (eller relativt) de3t er jo ikke nogen sag at købe dem til 20.000 + kr.

Er der nogen der har specsne på Oz fælgene.. bager?

Jæbbø

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-01 12:45

Det er iorden du afviser mit svar,men jeg giver dig et link til samtlige motorcykel forhandler i hele danmark,så er det jo bare at ringe rundt og forhører sig om hvem der er billigst,ved samtlige forhandler er der både en anvisning til deres hjemmeside og deres telefonnr,nemmere kan det næsten ikke være
MVH Brian

Kommentar
Fra : zorgzx

Dato : 14-11-01 13:50

Det tager sådan cirka en til 2 uger at ringe dem allesammen op og få priser, fidusen i Kandu skulle jo være at andre kan hjælpe.
Jeg har selv være medredaktør på www.dmcn.dk så jeg kender den godt.

men tak alligevel.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 14-11-01 14:12

Hej

Hvilken type Cykel er det du vil montere dem på ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 15:58

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
news:r2j2vtcln54bjgsq6a7qlqqdcu6nogvkd3@4ax.com...
> On Tue, 13 Nov 2001 17:22:17 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
> <bager@vkr.dk> wrote:
>
> >Bare lige til din information så står de i det nye "Superbike" blad til
> >Front: 1175£
> >Rear: 1648£
>
> Øjs - det var ligegodt billigt - 34.000 kr for et sæt fælge,så kan man
> vel næsten ligeså godt ligge en 50-55.000 oveni og få en hel Mille R

Ja, og når man tænker på at der også sidder Öhlins affjedring på, kan det sq
ikke være meget de tjener på modellen i DK

--
Adam
SV650S (i vinterhi)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 16:24

On Wed, 14 Nov 2001 15:57:34 +0100, "Adam Christensen"
<adam_christensen@hotmail.com> wrote:

>Ja, og når man tænker på at der også sidder Öhlins affjedring på

Nu køber de jo nok næppe komponenterne til noget der bare ligner den
pris vi alm. dødelige skal give,men ellers kan jeg sagtens følge
argumentet.

> kan det sq
>ikke være meget de tjener på modellen i DK

Næh ikke i indkøbspris,der er den et rigtig godt køb,specielt hvis man
er typen der som noget af det første smækker ny affjedring på en
nyindkøbt cykel...Men til gengæld løber taxameteret så også i fuld
galop ligeså snart man skal have dele til den.

-M

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 21:05

Adam Christensen <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en
news:nDvI7.68$965.8562@news.get2net.dk...
> "Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> news:r2j2vtcln54bjgsq6a7qlqqdcu6nogvkd3@4ax.com...
> > On Tue, 13 Nov 2001 17:22:17 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
> > <bager@vkr.dk> wrote:
> >
> > >Bare lige til din information så står de i det nye "Superbike" blad til
> > >Front: 1175£
> > >Rear: 1648£
> >
> > Øjs - det var ligegodt billigt - 34.000 kr for et sæt fælge,så kan man
> > vel næsten ligeså godt ligge en 50-55.000 oveni og få en hel Mille R
>
> Ja, og når man tænker på at der også sidder Öhlins affjedring på, kan det
sq
> ikke være meget de tjener på modellen i DK
>
> --
> Adam
> SV650S (i vinterhi)
>
Der er forskel på Öhlins forgafler

Hilsen Tomas
NC30

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-11-01 21:35

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> wrote in message
news:E7AI7.59$%i.97797308@news.orangenet.dk...
> Der er forskel på Öhlins forgafler
Koster stadigvekk nesten 20.000 for den "billige" R&T model, som også
Aprilia benytter på Millen. Dette ved kjøp fra en Öhlins forhandler vel og
merke.

JS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-01 01:15

> > Der er forskel på Öhlins forgafler
> Koster stadigvekk nesten 20.000 for den "billige" R&T model, som også
> Aprilia benytter på Millen. Dette ved kjøp fra en Öhlins forhandler vel og
> merke.

Ja, der er ingen tvivl om at Mille R er en god handel.

Mvh
Steen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-01 09:37

> Ja, der er ingen tvivl om at Mille R er en god handel.

Ja, der er masser af gode ting ved den, faktisk alt det der ikke står
aprilia på ok stel og svinger er ganske suveræne, men motoren bryder jeg
mig altså ikke om. Havde der nu været en R4 1000 motor i istedet og til
samme pris, så havde vi en vinder.

Mads Lund
Ninja9RT

Kommentar
Fra : zorgzx

Dato : 15-11-01 10:52

Nåhmen siden der åbenbart ikke er nogen der kan et sted man kan købe de famøse OZ fælge, er der så nogen der kan et billigt sted ude i verden hvor man kan finde et sæt Marchesini fælge eller Marvic.
Nogen der har erfaring med om man skal regne med at skifte magnesium fælge ud hver andet år til gadebrug?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-01 10:42

On Thu, 15 Nov 2001 09:36:36 +0100, "Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk>
wrote:

>Havde der nu været en R4 1000 motor i istedet og til
>samme pris, så havde vi en vinder.

Ahem - en V4 mener du vel )

-M

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 240 point
Dato : 15-11-01 11:12

hej zorgzx se her

NYT: Vi er blevet udvalgt som en af 4 autoriserede forhandlere i Danmark af de nye OZ hjul til motorcykler.
OZ hjul leverer hjul til flere Formel 1 teams, det skulle garantere for den ultimative kvalitet. !
Hvis du ønsker at forbedre køreegenskaberne på din MC, er noget af det bedste der kan gøres, at reducere den uaffjedrede vægt. Dette er det første der skal gøres inden man begynder at lette MC'en andre steder. (læs evt. en grundig artikel om emnet her: www.castrolbikeworld.net ) OZ hjul er f. eks 25 % lettere end et standard hjulpar på en Kawasaki Ninja ZX-9R. Pris er den samme worldwide; 1500 Euro + moms. (alt incl. til montering på din MC, - ingen tilpasning)
Læs mere om det her
http://www.motorcykler.dk/
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-11-01 11:31

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message
news:u8LI7.20$b%5.1193@news.get2net.dk...
> Havde der nu været en R4 1000 motor i istedet og til
> samme pris, så havde vi en vinder.
Det kommer såmen an på hvor den skal benyttes. At det er en smal twin, men
de karakeristikker den har, gjør den netopp til en vinner på bane. Bedre
grep, mulighet for å gå tidligere på gassen, det er alt sammen med til at
den kan utkonkurrere maskiner med vesentlig flere HK.

JS

Godkendelse af svar
Fra : zorgzx

Dato : 15-11-01 18:53

Tak Brian det spiller jo. Jeg er dog efter at have kigget mig lidt omkring ikke helt sikker på at det skal være de fælge da et sæt magnesiumfælge jo er billigere og lettere.