|
| reparere bærbar via åben bruger konto? Fra : mogens6 | Vist : 560 gange 100 point Dato : 28-11-10 15:56 |
|
Hej Kandu brugere.
Dette er sikkert et nemt spørgsmål..
Jeg har en bærbar jeg skal reparere for en kammerat. Jeg er rimelig velbevandret i reparation af computere, men er dog kommet i tvivl om en lille ting.. Som jeg ikke lige kan gennemskue 100%.
Bærbar ejeren har 2 bruger konto til windows. Den ene er åben uden man skal bruge adgangskode, en konto jeg har lavet ved en tidligere reparation.
Den anden er låst med en brugerkode til at komme ind i windows. Jeg tror jeg oprettede den åbne konto, som "administrator", jeg skal lige tjekke...
Spørgsmål:
Kan man reparere alle fejl og mangler på computeren via den åbne konto? Eller er der begrænsninger?
F.eks reparation af:
virusser, malware, rense registreringsdatabase, diskfragmentere, program install, diskoprydning, computer optimering osv osv..
Jeg mener at man skal have adgang til den lukkede brugerkonto for at få fuldt overblik for at kunne reparere fuldkommen. Ikke sandt?
| |
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 28-11-10 16:09 |
|
Nu ville det gøre svaret bedre , hvis du fortalte hvilken windowsversion, det drejer sig om.
For xp er det efter min rfaring nok at operere fra en konto, bare den har administatorrettigheder.
| |
| Kommentar Fra : mogens6 |
Dato : 28-11-10 16:10 |
|
Den åbne midlertidige konto er lavet som "administrator"
Via den kan jeg også fjerne hans adgangskode via administrere konti..
Men hvis det gøres skriver vista at ,, alle personlige certifikater og lagrede adgangskoder til websteder eller netværksresourcer mistes??
Hvor meget mistes der ved det?
| |
| Kommentar Fra : mogens6 |
Dato : 28-11-10 16:12 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : mogens6 |
Dato : 08-12-10 14:55 |
|
Tak for svaret granner01.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|