/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone
Fra : michael30
Vist : 948 gange
300 point
Dato : 27-09-10 19:48

Hej
Jeg har haft en iphone 3gs hvor aboment er udløbet og jeg har købt en ny iphone 4.
Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får flyttet min telefonkontakter, billeder, sms over på den nye iphone 4, er meget ny i det her med at flyttet ting fra den ene iphone til den anden.
Så hvis der er nogle der ved det hvordan jeg skal gøre det, må i gerne skrive det som step bye step, som jeg kan følge.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-09-10 19:52

Vi straks sige jeg har ikke Iphone,
Men det meste data flytning i den verden foregår via programmet Itunes, har du tjekket muligheden for eksport og import af data der ?

Vh Ben

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 27-09-10 19:55

Ja jeg har prøvet at flyttet gennem Itunes men alt andet kommer med bare ikke lige de ting som nævnt i spørgsmålet

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 27-09-10 19:57

Har selv en 3GS og har fået en iPhone 4 der fra hvor du sync din 3GS er samme sted som din 4 også henter fra så sync din 3GS og sæt så din 4 til så er du kørene
Nemmer bliver det ikke

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-09-10 20:07

måske du mangler at synkronisere kontakter med itunes - det gør den ikke af sig selv.

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 27-09-10 20:08

Hej thyfoon

Jeg har haft 3gs sat til itunes og sync den og derefter hatf 4 sat i itunes og sync den og det var kun app der kom over og det har jeg nu prøvet mange gange og det er ikke kommet med over.
så nemt er det måske ikke helt, er det nogle indstiller du bruger du kan du løfte sløjet for det.

Kommentar
Fra : michael30

Dato : 27-09-10 20:10

Hvordan sync jeg kontakter med itunes

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 27-09-10 20:26

Nej jeg gjore som jeg plejet men ellers gå ind i ituens find din 4 og gennemgå de iconer der er så kan du se om alt står der

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 310 point
Dato : 27-09-10 20:27

Synkronisering af kontakter: Når du klikker på den enhed som er tilsluttet, ude i menuen, i dette tilfælde din iphone, så kommer der nogle faner hvor man kan klikke ind under fx kontakter, programmer osv. indeunder kontakter kan du så sætte kryds ved om itunes skal synkronisere med kontakter, det er nemlig noget man skal sætte den til for den gør det ikke af sig selv.

MEN det nemmeste er at sikkerhedskopiere din iphone på denne måde burde det hele komme med, mener jeg. Du sikkerhedskopiere ved at højre klikke på dit iphone ikon der kommer når den er tilsluttet. der efter kan du installere sikkerheds kopien med den nye iphone, kan dog ikke huske hvad man præcis trykker på , men det burde være til at finde ud af. eller er der hjælp at finde på apple hjemmeside, under itunes.

Håber du kan bruge det :)

Godkendelse af svar
Fra : michael30

Dato : 07-10-10 10:06

Tak for svaret smuller54.