/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
easy dublicate finder - ikke gratis ????
Fra : ingelein
Vist : 746 gange
50 point
Dato : 04-08-10 16:38

Hej
I forbindelse med udsigten til et snarligt computer nedbrud har jeg lagt en backup på et eksternt drev. Derved har jeg fået lavet en del dubletbilleder. Tidligere havde jeg installeret "Easy dublicate Finder". Desværre har jeg først for kort tid siden slettet den. Nu mangler jeg den og har geninstalleret. Nu skal jeg imidlertid registrere mig - hvilket er gjort - men jeg kan alligevel ikke få lov til at scanne og fjerne mere end 15 filer.

Jeg tror at jeg enten gør noget forkert - eller også har man ændret gratis adgangen.

Hvem ved noget om det?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 04-08-10 16:52

Jeg bruger dette her program Duplicate Cleaner, som er GRATIS så vidt jeg husker.

Hilsen
PPK

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 50 point
Dato : 04-08-10 23:17

du kan hente den gamle udgave her, skal ikke registreres
http://rapidshare.com/files/411064810/Easy_Duplicate_Finder_2.2.2.rar.html

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 05-08-10 22:37

Tak for svaret spam-free.
Hilsen Ingelein