/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til o.v.n. fra Oldboston
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 774 gange
250 point
Dato : 03-06-10 22:20

Oldboston ønskede at dele points mellem os så jeg afleverer med det samme

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 260 point
Dato : 03-06-10 22:34

Kun hvis du fortæller om det lykkedes 100% at få velkomst skærmen med alle brugerne tilbage, jeg er for nærig til at købe spørgsmålet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-06-10 23:27

AAAAARRRRRRGGGGHHHHH, glemte jo at smide et link til det oprindelige spørgsmål ind her, bliver selv tosset når andre glemmer det
http://kandu.dk/Spg147729.aspx

her er hvad Oldboston havde at sige, det tolker jeg som en succes
Citat
Tak for svaret EXTERMINATOR. Ogå en varm tak til alle, der hjalp med til at nå frem til at løse mit problem. O.v.n. fortjuener at få del ipointene, og jeg ville ønske, jeg kunne fordele pointene mellem 3 eller 4 af jer, der har svaret.
Men Exterminator, dine svar var meget originale og brugbare, og de bragte mig ud i nogle grænseområder, jeg ikke havde turdet prøve ellers. Så: Mange tak.

Godkendelse af svar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-06-10 23:33

Tak for svaret o.v.n.. blev lidt i tvivl om hvordan jeg skulle dele tre stjerner mellem os så du får sq bare fem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-10 23:45

Citat
blev lidt i tvivl om hvordan jeg skulle dele tre stjerner mellem os så du får sq bare fem
tak jeg samler på stjerner godt problemet blev løst og jeg fik accepteret mine indlæg i to andre spørgsmål fra Oldboston, så point mangler jeg ikke