/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvor ser man stelnummer??
Fra : PalleSimonsen
Vist : 1044 gange
20 point
Dato : 06-11-01 19:48

Hej folkens

Har netop købt suzuki gsxr 400r

Hvor checker jeg om stelnummeret er korrekt, da der er lavet en ny?

Palle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-01 19:50

Det skulle stå på kronrøret. Hvis du drejer styret helt til siden, skulle du
kunne se det!

PalleSimonsen <PalleSimonsen.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:IaWF7.8592$Ip2.530760@news010.worldonline.dk...
> Hej folkens
>
> Har netop købt suzuki gsxr 400r
>
> Hvor checker jeg om stelnummeret er korrekt, da der er lavet en ny?
>
> Palle
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 30 point
Dato : 06-11-01 20:09

du er nødt til at finde ud af hvem der har ihugget det nye stelnr.
Normal praksis er at man efter ihugningen af nyt stelnr. får dette kontrolleret af en taksator, normalt hvis det er en forsikringsskade , hvis dette ikke er tilfældet kontrolleres det af politiet.Når kontrollen er foretaget udskriver taksator evt. politi en genindhugningstilladelse.Dette papir er meget vigtigt!!!!!!!!!
Da du tilsyneladende ikke har dette , skal du finde ud af hvem der har fået det gjort , hvis dette ikke kan lade sig gøre er du nødt til at betale ny afgift!!!!
Alle MC forhandlere skal normalt gemme papirer i 5 år , jeg hved ikke om dette også gælder genindhugningstilladelser??
Jeg har kenskab til sager hvor der ikke var nogen vej uden om ! NY AFGIFT!!!

Mvh. Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-01 19:53

"PalleSimonsen" <PalleSimonsen.news@kandu.dk> skrev >
> Hvor checker jeg om stelnummeret er korrekt, da der er lavet en ny?

Det står oppe ved kronrøret.

--
Susanne

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-11-01 23:19

PalleSimonsen <PalleSimonsen.news@kandu.dk> skrev i en
news:IaWF7.8592$Ip2.530760@news010.worldonline.dk...
>
> Hvor checker jeg om stelnummeret er korrekt, da der er lavet en
> ny?

Nyt stelnummer?
Lavet af hvem og hvorfor???

--
Armand.