/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor vises X i stedet for billeder
Fra : ingelein
Vist : 660 gange
50 point
Dato : 29-03-10 20:47

Hej
Når jeg gerne vil redigere min blog - eller bare kigge i den - er der lige pludselig ingen billeder men tomme kasser med et lille rødt x. Jeg har ikke forandret nogen indstillinger.

Er det forårsaget af en update fra Microsoft eller hvordan sker det?

Jeg har lige slettet alle browserdata, så det er ikke cookies, der spøger.
Hvordan kommer jeg til at se billeder igen?

Min blog er:
http://www.strikinge.blogspot.com

Håber på hjælp
Mange hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 29-03-10 20:57

ingelein - jeg kan godt se problemet.

Problemet ligger formodentlig på den server hvor dine billeder ligger.
Hvem er din udbyder? - Kontakt dem evt.

Med hvis jeg trykker på F5, kommer nogel af billederne og næste gang, kan det være andre billeder der vises.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-03-10 21:08

Hej IBM760

Tak for svaret. Det beroliger mig lidt at du heller ikke kan se billederne - i hvert fald ikke alle. Så lader jeg lige være med at pille ved at indstille på "sikkerheden".

Det er Google, der står for Blogger. - Tror jeg nok ......
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 29-03-10 21:50

Det skydes at sitet prøver at beskytte billederne mod hot-linking ved hver gang at give dem en ny unik URL, deres system kan bare ikke følge med, hvorfor nogle af du generede URL's er udløbet !!!
Hvis det er en Blog som følger med fra din Host kontakt dem.
Tror de har sat timer med forkort tid, nok fordi de ikke regner med at Blogger ligger så mange billeder ind i deres Blogs.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-03-10 21:52
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-03-10 22:37

Hej
Tak for svarene.
Jeg tror at jeg skal væbne mig med tålmodighed - Hvor køber man det?
Mange hilsner
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 29-03-10 22:42

Tak for svaret IBM760.
Jeg så lige i et andet forum at et medlem ikke kunne uploade billeder tíl Blogger i aften, så det er serveren. Det er første gang i 5 år - godt gået.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-03-10 22:46

Selv tak!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-03-10 22:47

Og så har jeg lige prøvet din side - umiddelbart ser det ud til, at den virker perfekt nu!
Sådan er verdenen God aften

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-03-10 22:49

Det var da lige godt, et langt flot rødt halstørklæde på 2,60 meter!