/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ovn er det sådan du mener.
Fra : Eyvind
Vist : 456 gange
10 point
Dato : 25-12-09 10:48

Det er den sidste del mellem <bordy> og </body> som skal styres.
Men måske skal det lige ind i en tabel.
<body>

<h1 align="right">Nedtælling til nytårsaften</h1>
<p align="right">Der er <input type="text" id="days" value="0" style="width:75px;" /> dage til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="hours" value="0" style="width:75px;" /> timer til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="minutes" value="0" style="width:75px;" /> minutter til nytårsaften<br />
Der er <input type="text" id="seconds" value="0" style="width:75px;" /> sekunder til nytårsaften</p>

</body>

Ellers ser det sådan ud www.hirsenet.dk/ur.htm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 11:38

Ps. Jeg kan ikke få den til at virke i en tabel.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 12:05

Tak Eyvind jeg vil forske lidt i om jeg kan se noget jeg kan bruge, jeg snuppede lige koden på den side du lagde link til i det andet spørgsmål, kopierede ind i Notesbog og gemte som nytårstæller.html, det giver et hvidt skrivebord med tæller til venstre og det er jo der mine ikoner ligger til daglig, hvis ikke det lykkes at gennemskue hvad jeg skal for at få den over i højre side, så kommer jeg ind igen, men sikkert ikke i dag der er så julebesøg som venter først nu klikkede jeg på linket ja der er den jo i højre side det må jeg prøve om jeg kan hitte ud af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 12:06

Jeg skaber bunden i min point tank lige nu, jeg kan kun stille et 10 point spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 12:12

Du skal da ikke bruge point når jeg stiller spørgsmålet.................

Ps. Du får altså ikke mere end de 10 point for jeg har heller ikke så mange spørgepoint.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 12:32

Det er bare en slags forklaring på hvorfor jeg ikke stiller mine egne spørgsmål, i går kunne jeg ikke stille spørgsmål overhovedet, efter spørgsmålet om Ubuntu som ikke vil opdatere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 14:54

Ja nu har jeg tælleren øverst til højre men har ikke fundet forskellen på de to muligheder endnu, bare kopieret dit forslag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 16:35

Bentjuul er i gang med at finde årsagen til hvorfor det ikke kan stå i en tabel som jeg har prøvet.
Han hopper ind i spørgsmålet her......................................senere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 16:48

Forskellen ligger her = til højre
<h1 align="right">Nedtælling til nytårsaften</h1>
<p align="right">

Og her = til venstre
<h1 align="left">Nedtælling til nytårsaften</h1>
<p align="left">

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 17:44

Tak alt er jo nemt for den som ved hvordan jeg har aldrig arbejdet med hjemmesider eller noget der ligner

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 19:17

Så nu ser den også pæn ud...........................med tak til BentJuul.
www.hirsenet.dk/ur.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 19:21

den må jeg prøve, men lige nu er der spisetid - rester fra i går vores julebesøg blev aflyst, heromkring er der næsten snestorm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-09 19:30

Jeg håber at mine naboer når at komme hen til købmanden, for de blev vist tørlagt her inden jul.
For det er vel ikke meningen at man selv skal skaffe skålemateriale.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 26-12-09 00:02

Det var en god aften selv om det blev en hjemme aften, jeg fandt Hatari frem og satte i DVD afspilleren, så var der lagt op til sjov underholdning, engang må jeg se at få lært lidt om html og flash, i stedet for at kopiere andres arbejde, stor Tak til Bentjuul og Eyvind for at gøre mit skrivebord på XP computeren fin med tæller

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-09 10:45

Tak for svaret o.v.n. og BentJuul.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-09 10:51

Det er mig som takker lærte lidt ved det også men hvor blev Bentjuul af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-09 09:38

Det var BentJuul der lavede nedtællingsuret som ligger på min hjemmeside.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-09 11:24

Og som ligger på mit skrivebord nu Vis sidens kildekode og haps så var den tyvstålet og nu er mit skrivebord lige så gul som din hjemmeside, jeg MÅ altså til at lære lidt om kodning