/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sang.
Fra : scooter
Vist : 534 gange
300 point
Dato : 25-04-03 08:19

Hej.

Jeg har fået lavet en sang til vores datter's konfirmation men den er lavet på 2 sider
papir 5 vers på hver. Nu er mit spørgsmål de vers der er på side 2 hvordan får jeg dem til at stå
over i højre side på side 1 hver gang jeg kopier versene på side 2 og vil sætte dem ind på side 1
i højre side kommer de bare til at stå nedenåner vers 5 og så på side 2 igen det duer bare slet ikke.
Håber i kan hjælpe mig for det er snart op over hun skal konfirmeres.

MVH. scot.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-04-03 08:43

Nu ved jeg jo ikke om du bruger MS-WORD?
Her kan du jo lave 2 spalter, hvilket er lige ud af landevejen. Du skal dog være opmærsom du at programmet, kan vise de 2 spalter over hinanden, men er rigtigt når du printer.

MVH

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 25-04-03 08:58

Du kan jo også lave versene i tekstbokse og så flytte rundt med dem som du ønsker.

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 25-04-03 09:03

hej!

Snakker du om at kopier eller printe? Hvis du kun skal kopier, er det ikke næmmest hvis du bare klippe og klister 2 stykker papir med verserne på den gammeldags måde og kopier. Hvis du bruger halv gemmesigtig tape som hedder "engle-hud" kan du ikke se kantene.
..men jeg ved det ikke men, det lyder som om du gerne vil printe fra f. eks word (er det sandt?) Hvis du skal det, skal du først lave et tabel. Der skal meget gerne være en ikon i menu-baren/toppen til dette formål. Du kan f.eks lave en 1x2 tabel (1 rækkex2 koloner) og sætte dine vers i hver kolone. Du er velkommen til at skrive igen hvis der er noget som er uklart.
-esc2spc

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 300 point
Dato : 25-04-03 11:50

Og går det i skuddermudder for dig, er du velkommen til at maile sangen til mig på: festsang@aub.dk
Så skal jeg nok sætte den op, som du vil ha´ den, og maile den retur til dig som vedhæftet Word-dokument.

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 25-04-03 15:58

Hej scooter..

Hvis jeg har forstået det rigtigt,
skal du gå op i menulinien-
finde det lille billede af to spalter-
som hedder spalter - sjovt nok
klikke på det og vælge: 2 spalter
- så skulle dine 10 vers gerne stå på samme side.

mvh. mark----------------------------

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 27-04-03 14:53

Hej RELLOM.

Hold da helt op det må vi sige det er bare iorden det er bare lige sådan vi gerne ville have lavet den.
Mange 1000 tak for det, det er helt vildt flot lavet. Ja vi kunne have siddet med den endnu og ikke var blevet
færdig så vi er meget taknemlig for det du har lavet for os MANGE MANGE tak for det.

MVH. SCOT.

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 27-04-03 14:54

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-04-03 14:57

Selv tak, Scot.