/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan bruges google wave
Fra : Eyvind
Vist : 400 gange
300 point
Dato : 16-11-09 16:10

Jeg er så heldig at have fået en google wave konto.
Men jeg aner ikke hvordan den bruges.
Der er poppet en bruger som jeg kender ind i kontaktruden, men hvordan kontakter jeg denne bruger.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 310 point
Dato : 16-11-09 16:22

"så heldig"? - der er meget plat derude, take care. Resten kan du hente her:

http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1R2GGLL_da&q=google+wawe&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-09 16:29

Tak Stouenberg - men jeg har, tror jeg da, invitationen fra et ret så seriøst forum.
Og jeg er også koblet på, men ikke prøvet at "være med" endnu.
Jeg er nemlig heller ikke meget for at lukke alle døre op på vid gab.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-09 15:38

Tak for svaret Stouenberg.
Jeg er ved at få en fornæmmelse.......................men lurepasser lige lidt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-11-09 10:08

- håber du får glæde af det...

Mvh Steen