/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Indstillinger for at kunne læs
Fra : ingelein
Vist : 523 gange
10 point
Dato : 16-10-09 20:03

Jeg mener: Indstillinger for at kunne læse denne hjemmeside.

Hej
Jeg vil gerne læse om Samsungs nye LED TV apparat, og har fundet en hjemmeside med et katalog over LED TV. Men jeg kan sørme ikke læse teksten. Jeg har prøvet at ændre mine indstillinger - men det hjælper ikke en disse - jo hvis jeg går helt ned på 600x800 opløsning, men så skal jeg jo scrolle mig igennem teksten.
Der er ellers mange indstillinger foroven på siden, - men læse kan jeg ikke.
Er der nogen, som kan??
http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer.aspx?gIssue=1&gTitle=LED%20Catalogue%20DK&gYear=2009&gUserID=0&gPaperID=30385&gAvailWidth=1014&gAvailHeight=733&gInitPage=1

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-09 20:06

Oppe i venstre hjørne er en skyde knap, træk den over til højre så kan du med garanti læse lektien

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-09 20:08

Og smut så en tur forbi her: http://www.sony.dk/hub/bravia før du bliver helt forgabt i Samsung

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 16-10-09 20:09

Hej ovn
Ja tak, den har jeg set og prøvet, men jeg kan kun læse teksten ved at sætte knappen på over 200, og så skal jeg scrolle helt vildt. Underligt at de ikke har lavet teksten læsbar umiddelbart på størrelse med almindelig tekst på hjemmesider.
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-09 20:09

Citat
Oppe i venstre hjørne er en skyde knap

Ja, eller klik på tekst med lup, så zoomer det ind

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 20 point
Dato : 16-10-09 20:10

Siden er lagt ind som billeder, og når cursoren er et vilkårkligt sted ændre den sig til et forstørrelsesglas med et +
Klik en gang, billedet forstørres, og + bliver ændret til -

Ski`e smart, Egon

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-09 20:12

Nem'li', det er very smart

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-09 20:14

Ivenstre hjørne står der 92% > klik og skriv 120 > enter
Nu kan du bladre og med musen forstørrer den hver anden gang.
I højre og venstre side af blaadet kan du bladre.

Jeg håber deres TV er bedre end den hjemmeside.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-10-09 20:17

Hvis du går i VIS og vælger tegnsæt, står den så til Unicode? Det gør min og jeg har ingen problemer med at læse den.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 16-10-09 20:22

Tak for svaret LuffeA.

Hej og tak - lidt bedre beskrivelse end Klaudi, som jo også fandt løsningen.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 16-10-09 20:25

Hej til o.v.n.
I weekend avisen fra i dag er dette TV nævnt som testvinder - og da vores B&O fylder 25 år og er still going strong - bortset fra at det stopper ved 420 MHz i tuneren, kan den ikke tage alle programmer. Vi har faktisk et B&O som er endnu ældre.

Tak for indsatsen
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-10-09 20:39

25 år...thumbs up

Men I havde alligevel kunnet se forskel hvis I havde skiftet til en anden tykskærm.