/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Refi se her
Fra : o.v.n.
Vist : 625 gange
50 point
Dato : 30-07-09 22:28

Nu har jeg spammet nok i spørgsmålet om Office 2007, men se lige her:
http://epn.dk/teknologi2/computer/article1764020.ece
angående office spørgsmålet, så vil programmet sikkert kunne installeres og opdateres på en ny computer, forudsat at den gamle bliver taget ud af brug, det er jo ikke OEM der snakkes om

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 30-07-09 22:59

Citat
Microsoft tilbyder at bygge en vifte af valgmuligheder inden for web-browsere ind i det kommende styresystem, Windows 7.

Det er IKKE de oplysninger jeg har fra MEGET PÅLIDELIG KILDE

De går på at der "måske, men sandsynligvis" vedlægges en CD med FTP opkobling til IE8.....

Men lad os nu se hvad det ender med

Jeg har som sagt svært ved at tro at MS ligefrem skulle reklamere, endsige levere, fremmede browsere.....

Med hensyn til 2007 siger jeg jo ikke at det IKKE kan lade sig gøre - men det går garanteret ikke uden en disput med MS - en ny maskine vil blive opfattet som 4 gang.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-09 23:21

Jeg bruger heldigvis ikke programmer fra Micro$oft, men andre programmer kan godt flyttes og registreres på en anden computer, gælder med sikkerheds for - ja sikkerheds programmer, min Magix lyd program flyttede jeg også over på min nye comuter uden problemer, den skal registreres uden browser
Tråden bliver stående til i morgen engang, hvis andre har en bemærkning

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-09 09:07

Undskyld min indblandning. Men har i læst dette tip http://kandu.dk/Tip19859.aspx som er skrevet af technet, der er ansat hos MS i USA.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-09 10:36

Du må blande dig alt hvad har lyst til Bentjuul Refi har sikket enten fortrængt tippet, eller slet ikke læst det, der står nemlig
Citat
og ellers håber jeg i bliver tilfredse med vores nye windows system
personligt ville jeg holde mig til windows xp sålænge som muligt
Refi plejer at være ret vild med Vista, men det er måske bare noget profilen siger, fordi den har kostet en hulens masse penge og tid

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-09 10:39

Hvorfor i det hele taget lave så stor postyr for en browser MS kan da bare lægge Firefox på DVDen, og lade brugerne hente Internet Explorer fra et link, hvis nogen foretrækker den som browser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-09 10:54

Citat
Refi har sikket enten fortrængt tippet, eller slet ikke læst det

Selvfølgelig har jeg læst det

Det bekræfter jo kun det siger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-09 10:54

læg selv jeg ind til sidst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-09 10:57

Du har aldrig sagt: Brug XP så længe som mulig tværtimod
(jeg kan se at jeg ikke er alene om, at fingrene ikke kan følge med hovedet)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-09 12:30

Citat
Du har aldrig sagt: Brug XP så længe som mulig

NEJ - og det har jeg heller aldrig MENT

Det vil jo ALTID (i denne situation) være forskelligt hvad folk foretrækker og ikke mindst hvad de har brug for....

Jeg har ABSOLUT ingen problemer (af betydning) med Vista og under alle omstændigheder færre end med XP

Men dermed ikke være sagt jeg hopper på Win7 fra STARTEN...

De største problemer med MS er deres Office 2007 - det er "bræk" at lave noget sådant der ikke umiddelbart er kompatibelt med ALLE komputere og programmer.....

I det tilfælde må jeg indrømme at her kører 2003 endnu - men det problem gælder jo også for XP

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-09 12:48

Tak for svaret refi. det var bare for at vise at jeg havde læst om flere browsere i Windows 7, og undgå at vi diskuterede det i et spørgsmål om Office 2007, i øvrigt kan vi diskutere til dommedag eller længere jeg holder mig til open source programmer