/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål
Fra : ockendon
Vist : 728 gange
100 point
Dato : 02-07-09 12:46

Hejsa, de seneste indslag dukker ikke op på forsiden når jeg logger ind. Hvorfor ikke?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-09 12:52

Du skal redigere i din profil .... abonnementer .... sæt fluebenet i "topx" så skulle det fungere igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-09 12:55

Citat
TopX Du ønsker at valgte grupper skal indgå i menuen "Seneste inlæg"

Se under abonnementer.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 02-07-09 15:58

Hvis du er i seneste og du derefter gemmer som foretrukne.
Ja så hokus pokus og du er der.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-07-09 16:14

Citat
Hejsa, de seneste indslag dukker ikke op på forsiden når jeg logger ind. Hvorfor ikke?

Af den simple årsag, at når du logger ind er det til FORSIDEN og ikke seneste indslag

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 02-07-09 16:16

efter at have logget ind, trykker jeg altid på seneste indslag. Prøver med ans forslag, kommer snart tilbage

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-07-09 16:18

Seneste indlæg

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 02-07-09 16:20

ans, der er krydset af i alle kategorier, med "topx", men det duger stadigvæk ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-09 18:08

Har du også sat de røde "flueben" ?

Hvad ser du så på seneste 25 når du er logget ind ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-07-09 23:10

Citat
Har du også sat de røde "flueben" ?

Hvad ser du så på seneste 25 når du er logget ind

Ans, jeg tror ikke det er problemet.

problemet er, tror jeg, at når ockendon åbner Kandu og logger på, at han/hun så kommer til forsiden og ikke til "seneste indlæg"

det kan der vist ikke ændres på, når seneste indlæg ikke er startside, men kun en del af menuen

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 03-07-09 06:33

Ans, ja, der er også et rødt flueben. Jeg kan heller ikke se mit eget spørgsmål, men dette er det sidste jeg kan få op på min skærm: "http://www.kandu.dk/spg137482.aspx". Dova, jeg åbner typisk kandu fra et links via e-mail angående en kommentar til et spørgsmål jeg har været inde og kigge på, og trykker så på "seneste indlæg" under brugerservice. Dette har altid fungeret, og jeg har ikke lavet om på nogle indstillinger i lang, lang tid.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 03-07-09 09:23

Okay..så tror jeg problemet ligger et helt andet sted.

Prøv at slette cookies i computeren og slet midlertidige internetfiler.

Klik Funktioner
klik Internetindstillinger
klik på slet cookies
klik på slet filer

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 03-07-09 16:46

Efter at du har fulgt dovas råd.
Gør som følger.
Start helt forfra med at gå ind på kandu.dk
tast dit brugernavn og dit passw.
Sæt flugeben i husk.
Klik på seneste indlæg.
Derefter føj til foretrukne.
Når du herefter går ind i foretrukne og kligkger på Kandu.dk - seneste indlæg.
Ja så er du i seneste indlæg.
Held og lykke med det, der er ikke nogen der siger at det er let men prøv.
Højris

NB. det fjerde pungt på dovas dagsården er midlertidige internet filer, tror jeg men slet dem også.

Er det sommer eller hvad 23 grader c. i stuen samt en fugtigheds % på 76 og så er det weegend.
Skål

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 04-07-09 08:43

Tak for svaret dova. Det var det som skulle til. Skulle gerne give Højris nogle points, men det bliver en anden gang