/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
kalender skabelon i exel ???
Fra : return
Vist : 507 gange
40 point
Dato : 08-03-09 17:23

ja du er da velkommen til også at prøve og komme med dit bud på hvordan man gør

som sagt skal detr øverst på siden kunne skrives kalender med store fede bogstaver
og neden under skal man kunne skrive feks marts -april -maj uden det konflikter med det oven over som jo er kalender skrevet med store fede bogstaver

p.s det øverste på siden skal være sådan når man udskriver det at man ikke kan se hverken rammer kolonner eller rækker

hvor i mod at man skulle kunne se alle rækkerne og kolonnerne med sorte streger ved ikke om der er det man kalder rammer men håber i forstår

og så skal den første række altså under der hvor der skal stå feks marts april - maj

være 4 kolonner hvor den øverste række indeholder en tyk streg(den skal være sort) i inde i midten af den første række men den skal kun være i kolonne 2-3og 4 i kolonne 1 skal den ikke være kolonne 1 er den helt ude til venstre

p.s har et åbent spørgsmål om det samme så til den der hjælper mig vil få alle mine point
og så skal der være alle ugens dage i kolonne 1 og i kolonne 2 skal man kunne feks 15-1 18-1- 19-1 osv og man skal også kunne skrive feks januar februar marts osv i kolonne to i kolonne 3 skal man bare kunne skrive det der sker feks møde - hyggeklub- fastelavn for de små - osv
i kolonne 4 skal man kunne skrive f.eks kl. 14.45 - 16.00 i kirken eller der kunne stå kl, 17.30 -
20 i krypten

og så skal det være sådan at når man skrive i kolonnerne feks så skal teksten ikke forsætte over i næste kolonne tror nog det hedder ombryd at tekst ik

håber i kan forstå hvad der er jeg skriver og håber i kan hjælpe mig

glemte lige at sige at man selvfælgelig også skal kunne sætte ekstra rækker hvis man får brug for det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 19:17

Fik du ikke hjælp i dit forrige spørgsmål ? Det er altså meget - meget nemt med en tabel i dit tekst program, jeg bruger OpenOffice og kan lave de fineste kalendere med eller uden billede på siden, et andet forslag er at se det gamle tip fra Miritdk: http://www.kandu.dk/Tip18744.aspx du laver kalenderen på nettet og henter den hjem som en pdf fil, prøv der er mange muligheder på Kalendersiden

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 40 point
Dato : 08-03-09 19:27

Jo spørger fik hjælp, jeg sendte endda et færdigt skema til vedkommendes mail, men det var åbenbart ikke godt nok, eller også gav spørger forkerte oplysninger.

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-03-09 08:48

granner01 hej du

har ikke kunne komme ind på min mail så har ikke set hvad det er du har sendt endnu kigger på det og er det ok så får du point for det

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-03-09 18:38

--------------------------------------------------------------------------------
granner01

du jeg kan ikke åbne det hvad har du lavet det i og hvorfor kan man ikke åbne det ???

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-03-09 19:02

--------------------------------------------------------------------------------
granner01

måske man kan sende dig en kopi af et A4 så du kan se hvordan den skal se ud så er det måske nemmere at for stå hvad det er man mener og kan stadig ikke åbne den du sendte øvøv

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 16-03-09 08:19

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-09 19:37

Selv tak