/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook cookies?
Fra : Sars
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 11-02-09 20:14

Hey jeg står i en ret mærkelig situation, idag da jeg skal logge ind på facebook som sædvanlig beder den mig pludselig om at "aktivere cookies i browseren" for at kunne logge ind. Det skal siges at det har jeg forsøgt mig med, jeg kan stadig logge ind men det er alligevel irriterende at jeg skal igennem det lille optrin hver gang, hvad kan det skyldes??? Det sker også hvis jeg låner en anden pc... mit facebook har generelt problemer, explorer lukker konstant vinduerne ned og det er ****irriterende!!! min pc er helt ny og fuldt ud opdateret med anti-dit og anti-dat.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-09 20:33
Kommentar
Fra : Lustrup

Dato : 11-02-09 20:34

Har også rendt ind i det problem et par gange, bare prøv at logge ind igen.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 11-02-09 21:13

Fruen havde også fuldstændigt tilsvarende problem hvilket endelig fik hende til at skifte til Firefox med IE add on.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-09 21:30

Jeg har oplevet det samme i dag....efter den nye opdatering fra Windows, ved ikke om det har noget med det at gøre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-02-09 21:53

Jeg har haft samme problem i dag og jeg har ikke opdateret Windows. Jeg gjorde det at da det endelig lykkedes mig at komme ind på facebook, så gik jeg ind i min indbakke og da jeg var der gente jeg den under favoritter, og siden har jeg ikke haft problemer. Jeg logger ikke af og jeg klikker på genvejen og ryger direkte ind i min indbakke på facebook.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-02-09 10:37

Nu er problemer der igen og jeg har intet foretaget mig med min PC, så det må være en fejl på facebook.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-09 12:03

Firefox virker

mvh klaudi

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-02-09 19:35

Heller ingen problemer her, jeg bruger også Firefox.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-02-09 23:11

Mit facebook virker igen.