/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Peak performance jakke ????
Fra : return
Vist : 1351 gange
45 point
Dato : 12-01-09 17:53

hej

vil bare lige høre om der er nogen der kan hjælpe med et stort problem

jeg er på udkig efter en Peak Performance vindjakke med hætte i lysblå i str.M da forretningen har fået ødelagt min virkelig træls ps det skal være en lysblå og ikke den der er (mørkblå også kaldet "thunderblue") men derimod lysblå om i kan finde den i udlandet her på nettet er også fint bare jeg får mig en ny lysblå peak vindjakke

på forhånd tak den fortvivlede

så det jeg gerne vil høre om er om der er nogen af jer der måske kan finde sådan en på nettet gerne med et link så vil jer blive rigtig glad

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-09 18:05
Kommentar
Fra : return

Dato : 12-01-09 18:46

refi>> den skal se sådanher ud men farven skal bare være i lysblå og ikke som den her da den jo er mørkblå http://www.butik-nortlander.dk/peak-softshell-jacket-sort-thunder-blue-p-491.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-09 19:09

HVAD er forskellen ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-09 19:12
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-09 19:14
Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-09 19:19

Det er jo ikke den "model" return efterlyser.

return

Kan forretningen ikke undersøge om den kan skaffes hjem ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-09 19:25

Efter hvad jeg kan se finder der hundredevis af modeller

Også til "billige" penge fra KINA (kan måske afhentes i tolden)

ALT hvad jeg kan finde i lyseblå - er til hunkønsvæsener...

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-01-09 20:30

ans> det er en møg forretning sportsmaster så hvor de havde limet velcroen ved ærmet altså der sidder et stk velcro og et stk stof ved ærmet g de to ting var jo limet sammen fra fabrikken men det gik op ved vask på 30 grader og så var jeg inde med den og de fortalte det var en form sag at få den lavet så en lille uge efter var jeg inde for at hente den men ak ak velcroen som de havde limet samen med stoffet var så dårligt lavet at jeg ville have lavet det om for det ikke
Professionelt lavet det lignede noget der var forsøgt limet med kontaktlim hvor de to flader så ikke var lige ud for hinanden men med det resultat at det rynkede rigtigt meget hvorimod det andet ærme ved dens velcro luknin jo var glat som det jo skal se ud !

de havde lovet at ringe når de vidste noget men tiden gik og gik så har været derinde 4 gange og så i dag blev jeg sg gal først fortæller de mig at de hvade skrevet og ringet til peak for det var jo dem der skulle fikse den men de fortalte mig så i dag at at de ikke havde hørt noget endnu (jeg var i butikken da han sagde dette i dag) så spurgte om hvornår jeg kunne forvente min jakke tilbage og nu kommer det sjove han fortalte at han i dag havde både ringet og mailet til peak i kbh men havde ik hørt noget fra dem og pludeslig siger han så den ikke kan laves og fortæller han mig den er blevet Krediteret af peak i kbh og at de havde smidt den væk så blev jeg sg sur og gal man smider ikke andres ting ud sagde jeg men han bare bla bla bla bla osv . nå men så sagde at jeg ville kotakte forbruger rådet i morgen så gik det nok ca 30 min så ringede han til mig og fortalte at han atter havde skrevet til peak og at hamn måske kunne skaffe min egen jakke tilbage til mig men hvordan mon det så hænger sammen nu da han jo sagde at den var smidt ud ????

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-01-09 20:36

ans og refi

vender tilbage efter landevejsstrømer i tv

og refi> mener den hedder portblue farven men ik heltsikker

Kommentar
Fra : return

Dato : 13-01-09 11:44
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 45 point
Dato : 13-01-09 13:02

Det var vel så egentlig også den jeg fandt - blot ikke rigtig størrelse....

http://dallas.craigslist.org/mdf/clo/970729557.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 13:09

Her skulle være en forhandlerliste....

Men det "smager" af kinesere allesammen....

http://buy.ecplaza.net/search/1s1nf20sell/peak_performance_jackets.html?id=dailytrade

Kommentar
Fra : return

Dato : 13-01-09 19:48

refi <<<Det var vel så egentlig også den jeg fandt - blot ikke rigtig størrelse....

http://dallas.craigslist.org/mdf/clo/970729557.html så vil jeg lige sige at ja den var godt nok blå den du fandt men ikke lige så blå som den her under denne tekst se linket

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=12085429&forum=605&road=&search=Peak+Performance&sort=ID&status=16

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 19:55

Billeder "lyver"

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 14-01-09 17:17

Tak for svaret refi.