/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
P - Huse København
Fra : Monsen1234
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 18-12-08 07:36

Jeg skal til København i morgen og vil spørge om der er en der ved hvor længe P Husene har åbnet, bare så man ikke kommer tilbage til et låst P hus og må til at overnatte på hotel.

Mvh: Monsen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-12-08 07:51

Da jeg var i København i sommer, holdt jeg også i et p-hus. Huset var lukket da jeg skulle hente bilen, men fandt da ud af, at det kun var gitteret der var lukket, lige ved indgangen til p-huset var
der en indgang - man brugte billetten til at komme ind, den der kom ud af automaten da jeg kørte ind i p-huset - så jeg kunne hente bilen døgnet rundt.

Jeg er ret så sikker på at det fungerer sådan i alle p-husene

http://www.kobenhavn.city-map.dk/city/db/417501010003/1/1127/Parkeringshuse.html

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 18-12-08 07:54

Når du trykker på navnet på div parkeringshuse i dette link, kan du så åbningstiderne

http://www.p-henvisning.dk/hvem.php

rigtig god fornøjelse med byturen

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 18-12-08 08:35

Tak for svaret Nordsted1.