/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
en aktiv 2. juledag.
Fra : casper0606
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 30-11-08 17:27

Vi har i vores familie en tradittion for at lave noget ude af huset 2. juledag, arrengementerne har været meget alsidige bla. bowling, museum og biograf. I år er vi gaet lidt døde i planlægningen, og søger her lidt inspiration til hvad vi kan lave.

Aldersmæssigt er vi meget spredt, der er en lille på 3 mdr., nogle stykker omkring de 30 og så er der en flok på 60+, Det må gerne være noget omkring København, hvis der er nogle der kan komme med input så er det meget velkomment,

husk at der meget der har lukket anden juledag.

På forhånd tak.

Casper.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 30-11-08 17:34

Jul i Tivoli - de har kun lukket d. 24-25 december.

http://www.tivoli.dk/composite-5252.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-11-08 20:14

Gå en af de afmærkede ture i Vestskoven - besøg vikingelandsbyen. Vikingelandsbyen er nok lukket, men man kan da kigge på husene. Ole Rømers observatorium ligger også i forbindelse med Vestskoven. Der er flere søer i området.

http://www.skovognatur.dk/Udgivelser/driftskort/Vestskoven.htm

Godkendelse af svar
Fra : casper0606

Dato : 11-12-08 19:56

Tak for svaret IBM760.