/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Chat - uden installation
Fra : Foged75
Vist : 401 gange
20 point
Dato : 29-11-08 09:21

Hej Folkens

Jeg er ved at forberede noget undervisning - det skal laves som chat-rollespil - hvor eleverne spiller en form for rollespil via chat.

Til det skal jeg bruge et program/site hvor de kan chatte 1-til-1 - ala messenger. Men eftersom det skal foregå på skolens computere, så skal det være noget som ikke skal installeres - ellers blever jeg slemt uvenner med gymnasiets systemansvarlige

Er der nogle der kender et sådant site/program?

vh
Jan

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-11-08 09:23

Har du ikke spurgt den systemansvarlige om de har noget på programmet?

Kommentar
Fra : Foged75

Dato : 29-11-08 09:28

Vi har et system som under normale omstændigheder kunne bruges - men det har ikke virket i lang tid - og kommer næppe til det inden jeg skal bruge det - så jeg skal have fundet noget eksternt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 29-11-08 09:40

Jeg ved ikke hvor meget der skal installeres, men prøv at kikke her

http://www.kandu.dk/Tip17921.aspx

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 29-11-08 09:46

Opret en Google mail konto til alle, der følger chat med.

Godkendelse af svar
Fra : Foged75

Dato : 29-11-08 10:13

Tak for svaret Nordsted1.

Den chat er perfekt - man skal ikke engang have en konto - det er klik - vælg navn - chat ... også er der mulighed for privatchat, som er det jeg skal bruge.

/Jan