/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Vedr. word 2003
Fra : 2100
Vist : 925 gange
50 point
Dato : 21-11-08 12:18

Jeg har 2 word dokumenter, som jeg gerne vil have med, når jeg udskriver et tilbuds dokument.

Hvor dan kan jeg opsætte dette at det hver gang gøres automatisk.

 
 
Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-08 12:22

Her er lidt om hvordan du gør:

I would go to Outlook > Tools > Options > Mail Format > Signatures and create a REPLY signature, a New Email form signature , etc. then do your normal routine for creating an email and see if you have the option on your toolbar to select different signatures.


LInk:

http://en.allexperts.com/q/Microsoft-Outlook-1541/2008/10/Signature-Outlook-2003-using.htm


Kommentar
Fra : Sygate


Dato : 21-11-08 12:22
Kommentar
Fra : 2100


Dato : 21-11-08 12:32

Hvor finder man lige Tools i Outlook

Godkendelse af svar
Fra : 2100


Dato : 21-11-08 13:35

Tak for svaret Sygate.

Kommentar
Fra : Sygate


Dato : 21-11-08 13:53

Selv tak.. går ud fra at du fandt tools?

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177549
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408818
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste