/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har du idé til spændende nyhed
Fra : plimgøj
Vist : 649 gange
300 point
Dato : 26-10-08 16:24

Halløj

Har du opdaget noget, som kunne blive til en nyhed (som ikke allerede har været i medierne)?

Eksempelvis kunne det være - du har set, at politiet bruger arto til at efterforske forbrydelser... Eller en ordblind ven er blevet bedre til at stave pga. sms (de to nyheder er dog blevet fortalt, men har ikke eksempler på nyheder, der IKKE er fortalt)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-10-08 16:29

Flere og flere spøgelsesbilister på brede boulevarder...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-10-08 16:34

Hvis jeg havde ville jeg nok ikke komme med den her.

Men selv patentere, udgive eller sælge den...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-10-08 16:41

Så får du også hele arbejdet med forarbejdet og skrive og og og...

Jeg har een mere:

Hvormange bilister kører på udenlandske plader i utallige år - selvom myndighederne ved det?

Hvis de skulle gå hen og blive scoops, falder der vel lidt af til kilden, æ ou'..

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-10-08 17:30

Hvad havde du tænkt dig at bruge en sådan nyhed til, som ikke længere ville være en nyhed efter at have været bragt her?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-10-08 17:40

Jeg er ved at bygge musikstudie/øvelokale i min lade Get har ikke lie været i medierne ...endnu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-10-08 17:40

Get = Det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 18:10

Citat
Har du opdaget noget, som kunne blive til en nyhed (som ikke allerede har været i medierne)?

Jep...

Jeg fandt en HEL KRONE i går....

Den røg lige i lommen - selvom man nok burde aflevere den

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-10-08 18:22

Her hvor jeg bor er det ikke usædvanligt at se biler med 1 nummerplade. Og det er da påfaldende at se først 1 sort merzedes med nummerplade bag på og ingen foran og 5 min efter 1 til sort merzedes med nummerplade foran og inden bag på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-08 18:36

Citat
Jeg er ved at bygge musikstudie/øvelokale i min lade det har ikke lie været i medierne ...endnu

Og jeg ved hvor en hel landsby er ved at flytte.....................................snart.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-10-08 21:08

Citat
Jeg er ved at bygge musikstudie/øvelokale i min lade Get har ikke lie været i medierne ...endnu

Hvem mon skal spille første violin?

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 300 point
Dato : 27-10-08 06:36

De fleste ved vel at fremmed arbejdskraft har ret til børnepenge på lige fod som os Danskere. Men hvor mange ved at de fremmede bliver ved med at modtage børnepenge også selv om de er rejst hjem for længe siden.
Fordi ingen af dem oplyser de ikke arbejder mere i landet. Pengene bliver stille og roligt sat ind på deres danske bank konto, hvorefter de hæver dem i deres hjemlande med visa electron kort. Gud hvor skørt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-10-08 13:24

Sådanne mennesker har ingen samvittighed eller taknemmelighed overfor den hjælp, de har fået i et fremmed land.....

Dén historie trænger sq da til at blive kuglegravet!!!

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 30-10-08 07:39

Tak for svaret tararam - det tjekker jeg