/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Meddelse om modtagne mail
Fra : sdam
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 26-10-08 10:44

Hvordan aktiveres Outlook Ekspres til at fortælle mig, på skærmen med et lille "popup" billede, når der indløber en mail i mailboksen, og samtidig bliver synlig i indbakken son indkommen post.
Det er irriterende hele tiden at skulle trykke på "Send/modtag" knappen for at se om der skulle være kommen en mail..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 10:52

Sæt den til at "tjekke mail" med et vist interval....

Uden det er gjort henter den jo ikke noget før du trykker send/hent....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 12:17

Det der med et lille popop vindue, det kan Outlook Express ikke, du må finde en anden mail kient eller mail notifer til Outlook Express, Windows Live Mail kan Mozilla Thunderbird kan også du kan også få en mail notifer add on til din Firefox browser, den fortæller når du har fået mail i din Yahoo mail, og skulle du være en af de ulykkelige som har Gmail, så kan du også få en add on til den

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-08 12:20

Citat
det kan Outlook Express ikke

Citat
Hvis denne funktion skal virke, skal du have tændt computeren og modemet samt have startet Outlook Express.
Følg nedenstående instruktioner for at konfigurere Outlook Express 6, så din e-mail hentes automatisk.

1. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.

2. Klik på fanen Generelt. Under Send og modtag meddelelser skal du markere afkrydsningsfeltet Søg efter nye meddelelser hvert.

3. I ruden, der indeholder et minuttal, som nu aktiveres til højre for afkrydsningsfeltet, skal du skrive 1. Dette tal vil ændres senere til det interval, som du vil anvende til hentning af e-mail.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-08 12:30

refi det kræver at outlook express er åben så det lille mail ikon vises i proceslinjen

der findes et utal af mail notifiers - nogen bedre end andre - jeg vil helst ikke foreslå nogen af dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 12:37

JA - selvfølgelig skal mailprogrammet være ÅBENT - men hvad betyder det.....

Der er jo ingen der siger det ikke kan være minimeret.....

UANSET hvad skal du jo alligevel åbne det for at læse mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 12:38

Mirtdk det er kun et lille mail ikon nede ved uret, hvis jeg forstår spørgsmålet rigtig, så er det et lille popop vindue der efterlyses og det kan Outlook Express ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 12:44

Citat
popop vindue der efterlyses og det kan Outlook Express ikke

Det har du ret i.....

Der vises blot en konvolut ved uret....

Vil du Have "musik og sambadans" skal du over i et tillægsprogram....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 12:45

Eller bruge Outlook....

Der er flere assistenter at vælge mellem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 12:49

Mozilla Thunderbird kan også http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-08 13:22

http://www.contextmagic.com/express-notification/ på egen risiko - jeg kender den kun af omtale og den virker i oe KUN ved pop3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 13:29

Citat
refi det kræver at outlook express er åben

Denne skal så også være åben

Der findes desværre ikke programmer der i LUKKET tilstand kan noget som helst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 13:31

desværre skulle nok have været GUDSKELOV

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-08 14:43

Her er et lille program som minimerer OE til "Systembakken" og gir besked ved nye mails:
http://www.r2.com.au/software.php?page=2&show=hideoe

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 26-10-08 15:07

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 15:20

Selv tak....